NIX schreef:Zijn allemaal gelijk. Tenzij er een contactslot met 4 standen, een weerstand en een extra lichtschakelaar op de koplamp zitten, dan moet je het FS50 schema pakken.
Neen, 3 standen, en met contactslot op de zijkap. Ok, vant weekend draadboompje maken. Wordt interessant.
De electroden afstand is af te stellen. Moet tussen de 0,6 en 0,7 staan. En je kunt kiezen welke warmtegraad je gebruikt. Heet brand lekke makkelijk schoon, maar kan gaan pingelen bij snelle hoog gecomprimeerde motortjes, koud stop je juist daarin, maar kan vet slaan als je alleen langzaam rijdt (he Tom?).
NIX schreef:De electroden afstand is af te stellen. Moet tussen de 0,6 en 0,7 staan. En je kunt kiezen welke warmtegraad je gebruikt. Heet brand lekke makkelijk schoon, maar kan gaan pingelen bij snelle hoog gecomprimeerde motortjes, koud stop je juist daarin, maar kan vet slaan als je alleen langzaam rijdt (he Tom?).
oke thnx Mijne is niet echt hard opgefokt, gewoon 16mm, fs1 cilinder en slome schijf, dus de 7 zal dan wel voldoen
NIX schreef:De electroden afstand is af te stellen. Moet tussen de 0,6 en 0,7 staan. En je kunt kiezen welke warmtegraad je gebruikt. Heet brand lekke makkelijk schoon, maar kan gaan pingelen bij snelle hoog gecomprimeerde motortjes, koud stop je juist daarin, maar kan vet slaan als je alleen langzaam rijdt (he Tom?).
oke thnx Mijne is niet echt hard opgefokt, gewoon 16mm, fs1 cilinder en slome schijf, dus de 7 zal dan wel voldoen