Heb even een vraagje...Ik heb het idee dat mijn brommer met een te rijk mengsel loopt. Laat namelijk een blauw gordijn achter....
Nu kan ik de maat niet lezen op mijn huidige sproeier. Ik ben ooit van 50 naar 60cc gegaan en deze vervangen, maar ik moet waarschijnlijk weer terug naar een andere sproeier, maar ik heb geen idee met welke maat ik moet beginnen.
Het is een FS1 cilinder, 50cc en ik heb een 16mm carb.
Vraag is dus met welke maat ik dus het beste kan beginnen met testen en misschien hebben jullie wel suggesties welke maten ik allemaal in huis moet halen....
bedankt ik zal het es gaan proberen....er zal wel een reden zijn dat de meesten hun pompje hebben verwijderd...voegt iedereen dan zelf olie toe of tanken ze mengsmering?
Ik heb net nog eens gekeken of er uberhaupt olie mijn pompje inloopt, en ik had het idee van niet.
Heb hem eens losgekoppelt van de pomp en er kwam niets.
Toen eens onder het reservoir losgehaald, daar begon de olie natuurlijk te lopen. Toen vastgezet en opnieuw losgehaald bij het pompje en toen liep de olie wel door. Misschien en of ander vacuum. Heeft immers een tijd lang stil en leeggestaan en gisteren een keer kort zonder mengolie in het reservoir gelopen.
Starte mijn fs1 en hij geeft bij flink gas alleen een pluimpje rook en geen hele wolk rook. En nu is het ook niet zo blauw/grijs als daar straks...misschien al zo opgelost...straks een ff rijden
michiel1978 schreef:Starte mijn fs1 en hij geeft bij flink gas alleen een pluimpje rook en geen hele wolk rook. En nu is het ook niet zo blauw/grijs als daar straks...misschien al zo opgelost...straks een ff rijden