Jeti schreef:Leuk, Nick! Dus je bent erbij met Limbo + auto + aanhanger + brommah? En in zo'n auto kun je ook nog wel goed slapen
Ik heb mn rijbewijs wel nog niet. Das pas voor 19april.
Limbo zal niet gaan, ben gaan skien in dat weekend.
Fs1meeting zal wss ook niet gaan, heb dan al examens. Dus mn eerste ritje allertijden zal er dan 1worden die in de grote vakantie valt
Ik vind het spijtig dat ik niet naar limbo en fs1meeting kan komen, maarja met school, is niet anders.
Jeti schreef:Leuk, Nick! Dus je bent erbij met Limbo + auto + aanhanger + brommah? En in zo'n auto kun je ook nog wel goed slapen
Ik heb mn rijbewijs wel nog niet. Das pas voor 19april. Limbo zal niet gaan, ben gaan skien in dat weekend. Fs1meeting zal wss ook niet gaan, heb dan al examens. Dus mn eerste ritje allertijden zal er dan 1worden die in de grote vakantie valt Ik vind het spijtig dat ik niet naar limbo en fs1meeting kan komen, maarja met school, is niet anders.
Ik heb mn rijbewijs wel nog niet. Das pas voor 19april. Limbo zal niet gaan, ben gaan skien in dat weekend. Fs1meeting zal wss ook niet gaan, heb dan al examens. Dus mn eerste ritje allertijden zal er dan 1worden die in de grote vakantie valt Ik vind het spijtig dat ik niet naar limbo en fs1meeting kan komen, maarja met school, is niet anders.
RivierenRit dus
Ja dus! Mss komen er dan nog wel vrienden mee ook!
Heb het geluk van mijn leven gehad vandaag stond 2 MTR van rollenbank vandaan om er op gezet te worden maar die muts kon niet schakelen dus mocht ik weer door. hahahahahaha achteraf dan he
rob-w-c schreef:Heb het geluk van mijn leven gehad vandaag stond 2 MTR van rollenbank vandaan om er op gezet te worden maar die muts kon niet schakelen dus mocht ik weer door. hahahahahaha achteraf dan he