Nieuwe bougie, nieuwe blokolie, carburateur uit elkaar: vlotter zat er verkeerd in (nu loopt ie echt veel beter! Als een zonnetje(in het zonnetje )!), accu gemeten: 1.3 volt gaf hij aan (dus maar even nieuwe bestelt). Daarna proefritje: ketting gebroken, dus maar even nieuwe erop. Zo blijven we bezig!!!!!
Niek de Rijcke schreef:Nieuwe bougie, nieuwe blokolie, carburateur uit elkaar: vlotter zat er verkeerd in (nu loopt ie echt veel beter! Als een zonnetje(in het zonnetje )!), accu gemeten: 1.3 volt gaf hij aan (dus maar even nieuwe bestelt). Daarna proefritje: ketting gebroken, dus maar even nieuwe erop. Zo blijven we bezig!!!!!
Niek de Rijcke schreef:Nieuwe bougie, nieuwe blokolie, carburateur uit elkaar: vlotter zat er verkeerd in (nu loopt ie echt veel beter! Als een zonnetje(in het zonnetje )!), accu gemeten: 1.3 volt gaf hij aan (dus maar even nieuwe bestelt). Daarna proefritje: ketting gebroken, dus maar even nieuwe erop. Zo blijven we bezig!!!!!
Succes! En nog het pinker probleem ...
Die stekertjes zaten er dus niet in, die moeten we nog even fabriceren....
bajaboy schreef:zat er al in??? die vul je niet hoor!!!
Die zat erin en was dus ontploft (bovenste dekseltje was er helemaal af gevlogen, en hij deed het niet meer).
Dus nu weer gewoon een nieuwe natte accu, en die vandaag gevuld met accuzuur. Geen gelaccu's meer voor mij.