Wist je dat ik straks met de bus naar Amsterdam ga. En niet mijn eigen bus, maar een publieke regiobus. Het is zeker 15 jaar geleden dat ik ergens met de bus heen ben geweest. Maar hartje Amsterdam met mn eigen busje waag ik me niet aan. Parkeergarage kom ik niet in ivm hoogte, plekken zijn te krap en parkeren te duur. Dus prima oplossing denk ik.
Je hebt gelijk. Voor 7,50 enkele reis een half uurtje in de bus zitten had ik allang met de Swift heen en weer kunnen rijden en een uurtje kunnen parkeren.
heb ik nooit zo begrepen moet ik eerlijk zijn. Ze willen auto's uit de stad houden daarom is parkeren belachelijk duur en dus stimuleren ze het openbaar vervoer alleen kost het openbaar vervoer ook een rib uit je lijf. Mijn idee zou zijn: maak een enorme parkeerplaats buiten de stad en met de parkeerkosten die je daar betaald heb je gelijk ook een bus/trein/tram kaartje. De kosten moeten dus wel normaal blijven maar ik denk dat als je 10euro vraagt om daar te parkeren met het daaraan gekoppelde OV kaartje je nagenoeg al het verkeer behalve bestemmings verkeer uit de stad houd.
maar ja dat is mijn melkboeren honden verstand ik zie het "Uit de burger het geld zuigen" plaatje niet
Parkeren in Nijmegen ophet transverium aan de rand v.d. Stad.(lent) 2.50€ gehele dag en met openbaar vervoer naar centrum ,duurt 5min. Let opVOOR 4PERS. Samen.2.50€ Dit is in meerdere steden. En anders chipkaart 0.89c. Instaptarief en 11c. Km in heel Nederland.
Jeti schreef:Je hebt gelijk. Voor 7,50 enkele reis een half uurtje in de bus zitten had ik allang met de Swift heen en weer kunnen rijden en een uurtje kunnen parkeren.
Jeti schreef:Je hebt gelijk. Voor 7,50 enkele reis een half uurtje in de bus zitten had ik allang met de Swift heen en weer kunnen rijden en een uurtje kunnen parkeren.
Ik heb je met mijn busje weer opgehaald.
Beste taxi service ooit, dank je wel En nog een stuk sneller ook. Volgende keer ga ik weer met de auto.
Pa_Tombo schreef:Parkeren in Nijmegen ophet transverium aan de rand v.d. Stad.(lent) 2.50€ gehele dag en met openbaar vervoer naar centrum ,duurt 5min. Let opVOOR 4PERS. Samen.2.50€ Dit is in meerdere steden. En anders chipkaart 0.89c. Instaptarief en 11c. Km in heel Nederland.
Ja dit lijkt mooi maar van de andere kant als je sporadisch met de bus gaat betaal je gewoon bijna een tientje om van wijchen naar Nijmegen te komen met 1x overstappen. gewoon de busbanen op ruimen en er parkeerplaatsen van maken kan iedereen weer met de auto