Wist je dat #15
- NIX
- 10000km gereden
Re: Wist je dat #15
Nee, alleen als het de neef van de buurman van de oma van een collega van de zus van de melkboer van je oma is.
-
- 2000km gereden
Tombo schreef:jurjenfs1378paars schreef:Iemand vertelde het tegen mij
Ja, want als iemand iets zegt is het meteen waar
Als bepaalde mensen hier op het forum iets beweren in ieder geval wel

Gaan we nu al kleine jongetjes van 13 pesten... wat ben je toch een vet stuk vreten

De maat is voor mij nu helemaal vol... ik ben deze afzeikpraktijken van de moderators zelf meer dan zat

Een ieder die hier wel serieus bezig is met zijn of haar hobby : veel succes en veelplezier

Voor mij wordt het weer eens tijd iets anders te gaan doen waar ik wel plezier aan kan blijven beleven (zonder dit soort gezeik).
Uiteraard blijft de FS1-P gewoon de FS1-P...
- NIX
- 10000km gereden
Sorry, Willem, ik ben het niet met je eens. Jurjen is hier diverse malen heel goed geholpen en heeft vervolgens zelf steeds hele andere besluiten genomen of doorgezaagd dat hij dingen toch anders zag. Dat mag, maar dat betekent ook dat degenen die er tijd en moeite in steken om met een goed advies te komen, zichzelf een beetje belazerd voelen. Door een 13-jarig jongetje dat contant alles beter weet of zomaar van alles roept omdat hij het iemand heeft horen zeggen. Wie of wat die voor expertise had blijft onbekend. Dat hij op dit soms erg irritante gedrag gecorrigeerd wordt is niet meer dan normaal en te verwachten. Dit is de zoveelste keer dat hij zomaar iets roept zonder bijzonderheden, mensen die er wel verstand van hebben reageren en meneer het weer beter weet. Dat mensen (moderator of niet) vervolgens hun irritatie kenbaar maken is logisch. Niet Tom of ik, maar Jurjen is steeds de irriterende factor. Jurjen is welkom, hij mag dingen vragen, maar moet vervolgens of beter zijn stellingen onderbouwen of gewoon het antwoord accepteren. Ik ben het er ook niet mee eens dat je suggereert dat dit een moderatorgeintje is. Tom reageert gewoon als lid en op Tom mag je gewoon kritiek geven zonder gevolgen omdat hij mogelijk zijn moderatorrechten zou gebruiken/misbruiken. (Want dat lees ik uit het bericht.) Moderatorgeintjes zijn dingen als topics wijzigen of posts deleten. Ik heb hier nog geen misbruik van die rechten gezien en zal denk ik de eerste zijn om iemand, mocht het ooit gebeuren, daar op aan te spreken.
- Tombo
- 17500km gereden
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!
Wij zijn hier vrij geduldig met iedereen, en hebben met iedereen het best voor, maar zomaar wat gaan roeptoeteren (continu) zonder onderbouwing, daar worden sommige gebruikers een beetje moe van...
Dat jij je daar niet in kan vinden, dat is dan weer jou probleem. Verder heb je bij deze ook je eerste officiële waarschuwing te pakken, want ik laat mij niet uitschelden (geen enkel lid wordt hier uitgescholden...).
Wij zijn hier vrij geduldig met iedereen, en hebben met iedereen het best voor, maar zomaar wat gaan roeptoeteren (continu) zonder onderbouwing, daar worden sommige gebruikers een beetje moe van...
Dat jij je daar niet in kan vinden, dat is dan weer jou probleem. Verder heb je bij deze ook je eerste officiële waarschuwing te pakken, want ik laat mij niet uitschelden (geen enkel lid wordt hier uitgescholden...).
-
- 250km gereden
De gouden verf van de action word zilver
- Piet den Breejen
- 250km gereden
jurjenfs1378paars schreef:De gouden verf van de action word zilver
Goud spuiten, zilverkleur worden?

-
- 250km gereden
Jep,
- Piet den Breejen
- 250km gereden
Geef mij maar Motip!!

- Tombo
- 17500km gereden
Nou ben ik wel erg benieuwd, heb je daar foto's van, of een bron?
- Jeti
- 17500km gereden
Je hebt toch juist zilver nodig?

Ik heb de afgelopen jaren vaak Action verf gebruikt voor diverse doeleinden (niet alleen brommer onderdelen), en nooit problemen gehad met kleuren oid. Dan beter teruggaan naar de winkel en nieuw halen in Ammerzoden of Zaltbommel

-
- 250km gereden
Haha ja dat klopt, maar het word een rare lelijke kleur
- marco
- Sheriff of the Posbank
fs1willem schreef:wat ben je toch een vet stuk vreten!!!.

-
- 250km gereden
Heb je het over mij?? Die spuitbus heb ik allang verstookt
- Piet den Breejen
- 250km gereden
marco schreef:fs1willem schreef:wat ben je toch een vet stuk vreten!!!.
Niet het vuurtje nog eens aanwakkeren, Marco.

-
- 250km gereden
Over wie gaat het??