ginofs1 schreef:Zo we zijn in spanje. Het is heerlijk warm. Nu op zoek naar sinterklaas
Niet eerst een biertje

ginofs1 schreef:Zo we zijn in spanje. Het is heerlijk warm. Nu op zoek naar sinterklaas
Mihramoon schreef:Wist je dat ik voor m'n examen chemie morgen moet kunnen uitleggen hoe je koper verchroomd? En hoe we misschien andere metalen kunnen verchromen :p we moeten ook uitleggen waarom chroom en aluminium niet roest. En dat bananen verder rijpen door etheen en zulke zooi.
Als je mijn cursus ziet dan denk je dat alles chemie is. Er staat zelfs een stuk in over chocolade :p
Jeti schreef:Wist je dat druk in de trein, vooral met mensen met oranje kleren. Hopelijk valt het straks op de weg mee.
Gelukkig ligt de tv verbinding eruit. Maar ja, helaas ook geen filmpje te zien dus (zoals afgelopen vrijdag). Dan maar via de flaptop.
Marco, zoek jij een film uit?? Of gaan we met de broms op pad?
Mihramoon schreef:
Doet mij eraan denken dat er vandaag op mijn examen Engels dit stond
"bla bla bla He's an actor who lives in Scotland, he participates in many nudity films BLA BLA BLA"
en daaronder stond "This one is for you Kaat, I know you like Scotland and men with a beard. If you want I'll send you the name of the films in an email. Cheers!"
En dan stond daar een foto bij! :p
De jongens kregen een foto van Angelina Jolie en daaronder stond. "I hope this will make your exams a bit more fun."
Nota aan mezelf, leerkrachten Engels raden je naaktfilms aan.