Duurde even eer de reactie, maar ik heb het voor elkaar.
Het was iets dat ik nooit had gevonden maar omdat we het over een imi en een originele carburateur hadden heb ik hem uit elkaar gehaald en wilde ik wat onderdeeltjes van een ori 10mm erop proberen. Toen ik de benzine toevoer nippel (met het vlottertje erin) eraf wilde draaien merkte ik dat hij los zat (!?????)
Ik heb hem aangedraaid en het vlotterbakje met vlotter van de 10mm erop gezet en gestart. Hij liep ineens heel anders en de sproeier was dus zoals iedereen al dacht te klein. Even wat sproeiers besteld en die kreeg ik vanochtend binnen. Een 180 geprobeerd en... te klein
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
een 190 net aan en een 200 ,... ja hoor eindelijk.
Even geprobeerd en prima denk alleen de gasnaald 1ntje naar beneden want op het laatste stukje gas doet hij niks en iets gas terug dan net wel. Topsnelheid bijna 70 met een 12 tands voor en 43 achter. Dit is ook de imi fs1 cilinder die nu niet veel toeren nodig heeft met de 12 tands zodat hij in zijn 4 prima oppakt .
Nu nog even de remklauw uit elkaar, schoonmaken en smeren en daarna de smalle tank (is nu kaal en strak voor het spuiten) erop.