Ey heb net op verhikel een orgineel 2ru zadel gescoord voor 20E.
Hoeveel is dit nou normaal waard... want het dekje moet wel opnieuw maar de rest is prima!!
barttm schreef:Ey heb net op verhikel een orgineel 2ru zadel gescoord voor 20E. Hoeveel is dit nou normaal waard... want het dekje moet wel opnieuw maar de rest is prima!!
Ja, wij niet, 9292ov.nl had verkeerde informatie gegeven, lijn 5 moesten we hebben,maar hij had de verkeerde lijn 5 opgegegeven Dus we waren er pas om 14.45/15.00 ofzo.
was iets minder dit keer alleen nieuwe originele uitlaat rd 50 nieuw origineel remklaw zuigersetje nieuwe rem sleutels met as origineel m10
6 folders fs1 en nog veel meer klein grut maar ja wel alles weer 80 euro lichter het is wel eens beter geweest
Ik heb vandaag een nieuwe skyteam dax gekocht ( 50cc), zodat ik mn fs1 kan gaan opknappen, dus niet boos worden , Foto's post ik wel eventjes een andere keer. eerst ff slapen
Met zulke beurzen is het echte spul meestal al weg dat is al verhandeld met het plaatsen van de stands dat heb ik al zo vaak mee gemaakt,puur mazzel als je nog iets tegen komt wat van je gading is.
Laatst gewijzigd door teddys57 op 15 dec 2007, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.