Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 28 feb 2008, 17:28
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18365 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 28 feb 2008, 17:33
Lachen
je kan er alleen niks mee, want de slag is veels te groot bij zo'n ding. Van welke chinese site heb je die geplukt
Martijn
Bericht
door Martijn » 28 feb 2008, 17:37
Afdraaien en blok uitveilen tot je n ons weegt ?
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 28 feb 2008, 17:49
Tombo schreef: Lachen
je kan er alleen niks mee, want de slag is veels te groot bij zo'n ding. Van welke chinese site heb je die geplukt
me vader had ze gevonden ik vraag het wel als hij thuis is
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 28 feb 2008, 19:18
Martijn schreef: Afdraaien en blok uitveilen tot je n ons weegt ?
Nee, tot het blok een ons weegt
Jelle
Bericht
door Jelle » 28 feb 2008, 20:19
zou die yb80 niet passen?
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 28 feb 2008, 20:21
hij is denk ik net te breed voor de fs1 blokje maar op een yb100 blok zou hij zeer zeker moeten passen als ik het goed heb
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18365 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 28 feb 2008, 20:32
witloof schreef: zou die yb80 niet passen?
Nee, slag is anders. En wss moet je je carter uitkotteren om het passend te krijgen. En dan moet je of een langere drijfstang plaatsen, of je cilinder afdraaien. In bijde gevallen kloppen je timingen dan totaal niet meer.
Als je iets speciaals wilt, kan je er beter een cilinder van een moderne schakelbrommer opzetten, zoals Gino heeft gedaan. Dat loopt wss nog 10x zo hard ook