Grote offtopic topic

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Axel

Bericht door Axel »

Thomash schreef:Had het halve team soms ook mislukte handjes ;)

Toen ik nog op voetbal zat moesten we regelmatig tegen Amsterdamse clubs Ook echt allemaal turken. Toch ook een andere mentaliteit

We moesten tegen HYS, komt je misschien wel bekend voor? Maar als je hun complex ziet dan schrik je je echt dood....Half Turkije zit er, ze hebben 1 modderpoel wat voor veld moet doorgaan en hun kantine bestaat uit 4 opelkaar gestapelde containers...Binnenin staat turkse tv aan en staan er wat plastic tuinstoelen en that's it :lol:
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

merhaba, Hollandaca konuşabiliyor musunuz? hayır

Aglùm :prof:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

sjuust :lol:
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

evet arkadas
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

agdiebel musef hjoena :shock:
Dorfie

Bericht door Dorfie »

Kijk is aan... hun ware aard komt naar boven... dus dat filmke van jullie was toch niet gelogen???
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Uh, ik zei alleen een zinnetje uit Battlefield 2 :roll:
Dorfie

Bericht door Dorfie »

Jaja, in excuses is dat soort goed he! tss
Thomash
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Thomash »

Axel schreef:

Toen ik nog op voetbal zat moesten we regelmatig tegen Amsterdamse clubs Ook echt allemaal turken. Toch ook een andere mentaliteit

We moesten tegen HYS, komt je misschien wel bekend voor? Maar als je hun complex ziet dan schrik je je echt dood....Half Turkije zit er, ze hebben 1 modderpoel wat voor veld moet doorgaan en hun kantine bestaat uit 4 opelkaar gestapelde containers...Binnenin staat turkse tv aan en staan er wat plastic tuinstoelen en that's it :lol:
Nee ik speelde op kunstgras :( dat is ook niet prettig :P en de kantine was gewoon een gebouw :P
Axel

Bericht door Axel »

Idd kunstgras moet ik ook niks van hebben, maar HYS zit ook niet in A'dam, ergens in schalkwijk ofzo :P Maar jij speelde dan bij Hoofddorp ofzo? Ik bij Terrasvogels, nooit van gehoord zeker :lol: ?
prit2

Bericht door prit2 »

Niels schreef:agdiebel musef hjoena :shock:

ik begin me een beetje af te vragen wat er mis is hier met een hoop lui. Daar bedoel ik natuurlijk niemand in het bijzonder mee...
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

prit2 schreef:

ik begin me een beetje af te vragen wat er mis is hier met een hoop lui. Daar bedoel ik natuurlijk niemand in het bijzonder mee...

benimde hic nesem yok :!:
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

prit2 schreef:

De Battlefield 2 spelers onder ons herkennen dat zinnetje wel :P
Dat is iets van "Follow me" ofzo :P

Almoquer tagtag saifer, interhab!
Martijn

Bericht door Martijn »

Thomash schreef:
Axel schreef:

Nee ik speelde op kunstgras :( dat is ook niet prettig :P en de kantine was gewoon een gebouw :P

kunstgras met voetbal zuigt !

Je moet is op n een waterveld gaan spelen ! Das voor hokkie, en je kan er tenminste slidings op maken. Gaat alleen wel supersnel en stuitert als een gek ! Speelt heel fijn :)
prit2

Bericht door prit2 »

Niels schreef:
prit2 schreef:

De Battlefield 2 spelers onder ons herkennen dat zinnetje wel :P

daar hoor ik dus niet bij...
je moet eens nederlands proberen, ook best een mooie taal
Gesloten