Nou, zelfs met een beetje beunen kom je er nog zonder problemen mee vanaf, maar het is het 'tjoenen' wat zij noemen dat die dingen kapot maakt. Ze hebben er te weinig verstand van en gaan maar wat dingen veranderen en forceren en dan krijg je alles kapot...
Andriesfs1 schreef:ik denk wij als fs1-drivers wat zuiniger zijn met onze brommers ik tenminste wel... bij die gasten op scooters en die nieuwe schakels is t altijd vol gas als k ze zie rijden dan krijg je vanzelf problemen... bouwkwaliteit zal nooit slechter zijn eerder beter maja de gevoelswaarde is bji hun een stuk lager ken zoveel jongens die tal van scooters hebbe ghad en in de prak gereden kopen ze weer wat nieuws wij houden ons spul en zijn er zuiniger mee
Vroeger deed men dat ook niet hoor, en er zijn nu genoeg stukken plastic ...
Inderdaad, mijn vader kan er nog steeds niet met z'n kop bij dat je de FS1 ook als hobby en liefhebbersobject kan hebben Voor hem was het niks meer of minder dan een vervoersmiddel
wiebo schreef:Je wil niet weten hoe respectloos er vroegah met de fs1`s werd omgegaan!
20 jaar terug ragde ik 'm ook af....
Altijd op de stoep, weer of geen weer.
Lekte je blok ? => reed je toch zonder olie... Roest ? => boeiend.... als 'ie maar reed.
Hoe vaak ik niet -al dan niet lam- op m'n bek ben gegaan met dat ding...
Tombo schreef:Anders gewoon 2 blokrevisies in 1 dag
Jah kan ook goed hoor.
Als alles voorbereid is (carters schoongemaakt ed.) en je hebt alle benodigde onderdelen liggen dan duurt een revisie ongeveer 1 á 1,5 uur