Algemene vragen en antwoorden over de FS1
phil91
Bericht
door phil91 » 02 apr 2008, 22:58
zal wel niet makkelijk te maken zijn dan of wel?
edje
Bericht
door edje » 02 apr 2008, 23:10
licht er maar net aan wat er kapot is. zowiezo zijn de meeste tellers vrij lastig uit elkaar te halen
Giel_fs1
1000km gereden
Berichten: 1106 Lid geworden op: 26 jul 2007, 18:13
Locatie: Gassel
Bericht
door Giel_fs1 » 03 apr 2008, 20:03
mij yb100 bamiblok loopt maar..
hij loopt veel ste hoog stationair. (gasschuif zit wel onderaan)
wat zou de oorzaak ervan kunnen zijn?
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 03 apr 2008, 21:14
Een 257 cilinder met opdruk tumi 178
Wat voor cilinder is dit?
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18362 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 03 apr 2008, 21:22
Een originele Yamaha cilinder. In principe hetzelfde als een F5B (volgens de experts
)
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 03 apr 2008, 21:24
Een mazzeltje dus, kreeg ik vandaag in mjn handen geduwd
tesamen met een 2f2 blok wat vastgeroest is
Maar is het een snelle cilinder of een trage?
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18362 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 03 apr 2008, 21:25
Hoort voglens mij zelfs op een 2F2 blok.
Hij zal rond de 65 km/h lopen met veel koppel. Zoals een F5B dus.
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 03 apr 2008, 21:26
Blok reviseren dus en onder
mijn nog leeg 2F2 frame hangen
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 04 apr 2008, 13:18
Olie meten:
Met de peilstok helemaal weer in het gat gedraaid of gewoon zonder draaien in het gat steken?
Ik doe het altijd met erin draaien, maar ik weet niet of dat goed is
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 04 apr 2008, 15:28
k weennie meer waar maar ik dacht dat je juist niet moest indraaien
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 04 apr 2008, 15:54
als je een leeg blokje met olie vult dan weet je het.
je moet meten met een ingedraaide pijlstokje.
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18362 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 04 apr 2008, 19:29
Dan heb je geluk, want dan heb jij een oud type voorspatbord
De oude type trommelremmen hebben de gaatjes rechts zitten, de nieuwe links
nico
500km gereden
Berichten: 866 Lid geworden op: 24 mei 2007, 20:24
Locatie: putten
Bericht
door nico » 04 apr 2008, 19:31
ik vond het al raar:P maar het andere is mijn kabbels zitte aan de linker kan van de trommelrem dus dat is weer net anders som
zou ik die gwoon om kunne ruile of zo dus op de kop der in?
Handyman
500km gereden
Berichten: 985 Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
Locatie: Graft
Bericht
door Handyman » 04 apr 2008, 23:42
Niels schreef: Olie meten:
Met de peilstok helemaal weer in het gat gedraaid of gewoon zonder draaien in het gat steken?
Ik doe het altijd met erin draaien, maar ik weet niet of dat goed is
Niet indraaien, los op het carter. Bron : Yamaha.