wist je dat iemand in geneve voor zijn hotel op zijn vriendin stond te wachten in zijn 1 week oude f430
wist je dat wij toen vroegen of ie ff gas wou geven,
wist jedat vet
Wist je dat ik net mijn straler/spuiter heb gebeld om mijn grijze delen op te halen?
Wist je dat 60 euro?
Wist je dat niet duur Wist je dat ik hoop dat het er mooi uit ziet!
Wist je dat ik een uur eerder naar huis ga van het werk om het op te halen?
Wist je dat hopelijk vanavond nog een stukje toeren
Wist je dat ik net mijn straler/spuiter heb gebeld om mijn grijze delen op te halen? Wist je dat 60 euro? Wist je dat niet duur Wist je dat ik hoop dat het er mooi uit ziet! Wist je dat ik een uur eerder naar huis ga van het werk om het op te halen? Wist je dat hopelijk vanavond nog een stukje toeren
ginofs1 schreef:wist je dat ik dit heb heb gevonden: kleppen deksel pakking waterpomp pakking uit en in laat pakking distributie pakking uitlaatpijp pakking 3x thermostaat huis pakking setje kleprubbers. startmotor. alles voor de B motor
sam kan je het gebruiken, je mag het gratis hebben. of voor een biertje
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:wist je dat ik dit heb heb gevonden: kleppen deksel pakking waterpomp pakking uit en in laat pakking distributie pakking uitlaatpijp pakking 3x thermostaat huis pakking setje kleprubbers. startmotor. alles voor de B motor
sam kan je het gebruiken, je mag het gratis hebben. of voor een biertje
ik beroof morgen de brouwer makker,
had nog wel een plannetje achter de hand