Het grote kleine vragen topic v2.0

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

weet iemand hoe je je voorvork uit je kader haalt? (is denk bij rd hetzelfde als bij fs1?)
ik dacht dat het gewone die grote bout was die eruit moest en dat je hem er dan gewoon uit kon halen maar lukt helemaal niet.
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
edje

Bericht door edje »

onder de kroonplaat zit een grote moer met van die inkepingen, die kan er af nadat je de kroonplaat verwijderd hebt. pas op want waarschijnlijk komen de balhoofdslagers je tegemoet :wink:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

en hoe krijg je die los, want heb ik wel aan zitte wringe maar kwam geen beweing in, kloppe?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
edje

Bericht door edje »

waterpomptang met een doekie ertussen :wink:
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot

Bericht door ginofs1 »

hee wel met belijd, kloppen met een kunststofhamer of met een stukje hout
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

in de week eens proberen, als de voorvork eruit is kan ik kader laten zanstralen.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot

Bericht door ginofs1 »

dus om de kroonplaat te verwijderen moet je de 2 dopmoeren en 1 balhoofd moer loshalen.
dan kan je het er tikken
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fyer

Bericht door Fyer »

ik was vandaag met een maat van me aan het praten en ik dacht dat ik ooit een ergens gelezen heb dat een Yamaha Cilinder on der een Puch past.. mijn vraag klopt dit (Slag enzo)???
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door fs-ael »

het zal wel kunnen

maar waar laat je de carburateur :?:

voor een puch is er genoeg snel spul te koop
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

idd voor puch is zat spul te koop om hem hard te laten lopen daarom zou ik er geen moeite voor doen om een fs1 cilinder erop te bouwen :wink:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

weet iemand de goedkoopste plek om te laten stralen en coaten in de buurt van Geel/leuven???
edje

Bericht door edje »

Fyer schreef:ik was vandaag met een maat van me aan het praten en ik dacht dat ik ooit een ergens gelezen heb dat een Yamaha Cilinder on der een Puch past.. mijn vraag klopt dit (Slag enzo)???

slag van puch is volgens mij 43mm, van fs1 39.7 :wink: bovendien zit je met de inlaat. en fs1 cilinders zijn voor een schakel, en dus waarschijnlijk te hoogtoerig voor een automaat. je komt dan niet echt fijn weg :wink:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

is er een manier om te zien of een fs1 achterspatbord orgineel is?
Andries
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Andries »

sowieso een betere afwerking
Ook zijn originele spatborden altijd verstevigd aan de binnenkant en wegen ze een stukje meer als een imitatie.
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t ... 34123b337f
nico
500km gereden
500km gereden

Bericht door nico »

ik had een vraag

hoe kan je in je bericht een plaatje late zien zegt maar dat je dat altijd als je wat plaats dat hebt
want dat wil niet lukken :?

ik doen : profiel dan Avatar-paneel dan maak ik een foto en plaats ik hem op de site van www.picturetrail.com en maak ik er url van of een jpg van en dan kopier ik hem en plak ik hem en dan klik ik op gallerij bekijken en dan avatar selecteren en dan kan staat er een plaatje met een rode kruis je weet wel dat je het niet kan late zien :shock:

kan iemand mij dit uit leggen?

groeten nico
Gesloten