Yamaha rd50m schreef:weet iemand een manier om stickers trug wit te krijgen, men tank ziet er nog goed uit en de stickers hangen nog goed, alleen hebben de stickers bruine plekken, ik heb juist een uur zitte schrobbe met dreft en ze worden wel wit, maar dit is echt afzien iemand een beter manier? (zodat ik zeker niks beschadig?)
Tombo schreef:Omdat er veel meer fabrikanten zijn van FS1 cilinders Je hebt ze ook nog met tum 178 erop, en zonder tum 178 etc
ik heb die van mij uit denemarken laten komen had de bestelling de volgende dag binnen ik zal wel een foto plaatsen van de buitenkant met die mankeringen van mijn f5b
Yamaha rd50m schreef:weet iemand een manier om stickers trug wit te krijgen, men tank ziet er nog goed uit en de stickers hangen nog goed, alleen hebben de stickers bruine plekken, ik heb juist een uur zitte schrobbe met dreft en ze worden wel wit, maar dit is echt afzien iemand een beter manier? (zodat ik zeker niks beschadig?)
ik weet hier iets op, maar kan er voorlopig niet opkomen! misschien schiet het me vanmiddag weer tebinnen
btw, straks repetitie, dan haal ik je stukken op, ineens coaten ook toch hé?
Triforce schreef:ik heb die van mij uit denemarken laten komen had de bestelling de volgende dag binnen ik zal wel een foto plaatsen van de buitenkant met die mankeringen van mijn f5b
is dat het wedstrijdpaard waar je nu zo aan ligt te moederen?
ik weet hier iets op, maar kan er voorlopig niet opkomen! misschien schiet het me vanmiddag weer tebinnen
btw, straks repetitie, dan haal ik je stukken op, ineens coaten ook toch hé?
Uhu, coaten ook, dan kan ik aan de opbouw beginnen bedankt uwe drummer ook maar van mij voor alle moeite!
edje schreef:dunne plaatjes flexibeler, gaan dus verder open bij een lager toerental. want bij een lagertoern tal heb je minder onder druk. ze sluiten echter niet zo snel, dus gaan ze bij hoge toerentallen zweven. dus geschikt voor brommers met weinig toeren. dus de originele bromfietscilinders (2ru 3e9,2f2,f5b)
dikkere plaatjes stugger, gaan dus bij een laag toerental niet zo ver open, maar sluiten ook bij hogere toerentallen goed. dus geschikt voor echte toerenmakers als een fs1 of zeta
sluiten doen ze altijd, ze worden gewoon dicht gedrukt als de zuiger naar beneden gaat. dunne plaatjes zijn sneller maar of dat te meten is het beste zijn die kunststof plaatjes, en de opening borgings plaatjes wat aan te passen :wink
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
YamaSam schreef:zoude we hem niet adviseren zijn segmentkoppen wat in te schuren? dan ben je zo van heel dat warmloopaffaire verlost denks
yep kijk goed naar je slot speling.
als je een maal een klever hebt gehad dan is het het beste om een hoontje door je cilinder te halen,
en een nieuw zuigertje te pakken .
anders is de kans groot dat je blijft tobben.
ps als je achter wiel blokkeert dan heb je geen klever maar een vast loper
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Triforce schreef:ik heb die van mij uit denemarken laten komen had de bestelling de volgende dag binnen ik zal wel een foto plaatsen van de buitenkant met die mankeringen van mijn f5b
is dat het wedstrijdpaard waar je nu zo aan ligt te moederen?
oow jah sorry ik heb het niet eens door dat ik dit soort dingen do