Het grote kleine vragen topic v2.0
-
- 1000km gereden
-
- Tombo is mijn testpiloot
mpro09 schreef:mpro09 schreef:op de p-list staat dat er onder het balhoofd lager nog een dustseal moet, maar die zat niet op mijn brommer dus is dat echt nodig en is die nog ergens te krijgen?
zal john toch wel hebben

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
Fyer schreef:Yamaha rd50m schreef:om je voorste tandwiel te vervangen, hoe moet je dat loszetten, blokkeren met achterrem??
liefst met spoed een antwoord!
je kan hem ook in zijn 1e versnelling zetten volgens mij.
en dan kan je hem zo losdraaien dacht ik
bedankt, is weer geregeld ondertss!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Ik heb de boel nu inelkaar en eerst gekeken hoe de pen uit een 40mm zuiger zat. Wat ik nu heb is trouwens 42,5mm. Maar het zit goed en de clipjes kunnen er ook goed in en er zit geen ruimte tussen de pen en clipjes. Wel kon ik de zuiger als hij op de krukas zat naar links en rechts schuiven, is dit normaal? Heb ik eigenlijk niet op gelet bij de 50cc.
-
- 7500km gereden
2 vragen:
-weet iemand of er ooit orginele lak is geweest met een glinster in, 2 van men rd's hebben dit, kan is klein dat het orgineel is,
maar vind eht wel gek dat ze het allebij hebben aangezien ze beide uit verschillende landen komen en niks met elkaar te maken hebben.
-weet iemand wat het kost om een oldtimer moto in te schrijven enzo, komen hier nog extra kosten bij van taksen enzo?
(voor belgie)
-weet iemand of er ooit orginele lak is geweest met een glinster in, 2 van men rd's hebben dit, kan is klein dat het orgineel is,
maar vind eht wel gek dat ze het allebij hebben aangezien ze beide uit verschillende landen komen en niks met elkaar te maken hebben.
-weet iemand wat het kost om een oldtimer moto in te schrijven enzo, komen hier nog extra kosten bij van taksen enzo?
(voor belgie)
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden