Wist je dat net terug van stage, rij ik bij westervoort de brug over, stond daar zon motor snor, ik dacht ja hoor rollerbank
Dus die kerel wenkt naar mij, vraagt hij: zou jij misschien even willen mee rijden naar de technische controle? Ik: Ja hoor, draai me om en rij veder de brug af, kijk achter om moterwout nergens te bekennen, en lekker door naar huis gereden nu maar hopen dat hij mn kenteken niet heeft.
rise and shine schreef:Wist je dat net terug van stage, rij ik bij westervoort de brug over, stond daar zon motor snor, ik dacht ja hoor rollerbank
Dus die kerel wenkt naar mij, vraagt hij: zou jij misschien even willen mee rijden naar de technische controle? Ik: Ja hoor, draai me om en rij veder de brug af, kijk achter om moterwout nergens te bekennen, en lekker door naar huis gereden nu maar hopen dat hij mn kenteken niet heeft.
denk dat hij je dan nog niks kan maken, hij heeft je nog niet betrapt op een verboden feit, en hij kan niet bewijzen dat de gene op wiens naam de brommer staat (jij dus) ook de gene was die reed
Wist je dat gisteren piratenfeest
Wist je dat vet lache!
Wist je dat bier enz.
Wist je dat om half 2 naar bed
Wist je dat om half 7 weer vertrekken
Wist je dat brak op het werk
Wist je dat zo belangrijke training geven