Het grote kleine vragen topic v2.0

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Andries
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Andries »

die gebruik ik ook lkkr goedkoop :mrgreen:
volgens mij maakt het niet zoveel uit
je rijdt niet op een racemotor :P
geo

Bericht door geo »

R&zo schreef:er is vast wel eens een topic over geweest maar wat is volgens jullie de beste 2takt mengsmering? Castrol, Yamalube? en nog opmerkelijke verschillen tussen synthetisch of semi-sythetisch? of op Ester basis :?

Bij een fs1 waarvan de oliepomp is afgesloten gebruik ik MX5.
Bij autolube Castrol TTS.
Bij gebruik van MX5 moet je er echter zorg voor dragen dat je tank proper is. Dit produkt heeft ook een soort reinigend effekt, en als je benzinetank niet echt proper is begint dit alle residus stilaan op te lossen, met gevolg verstopte sproeiers enz....
R&zo

Bericht door R&zo »

haha nou, over anderhalf jaar wel op een '08 triumph daytona triple :o of misschien wel een getjopte 1300cc HD knucklehead hardtail uit 1947 met zo'n zweefzadel. :twisted:
btw yamalube klinkt wel vertrouwd :) alleen is dit blok ingereden met scootermix van de vorige eigenaar :? das 1:50 ofzo. kan ik dan nu wel 1:35 gaan rijden?
R&zo

Bericht door R&zo »

http://www.youtube.com/watch?v=WJvCFNqJ ... re=related
zóó machtig 8)
niet die bike zelf maar de motor, het blok
R&zo

Bericht door R&zo »

heeft elke fs1 de automatische smering?
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

nee :wink:
R&zo

Bericht door R&zo »

dan heb een losse olietank ofniet.
en wat zijn de eigenschappen van synthetisch of niet?
Frederik
250km gereden
250km gereden

Bericht door Frederik »

wat zijn de verschillen tussen oud type pinkers en nieuw type?
en welke horen op mijn 1j6 DX van '77 ? kan ik daar [s]oud[/s] nieuw type pinkers op zetten ?([s]nieuwe[/s] oude zijn uitverkocht bij mobiline)
R&zo

Bericht door R&zo »

weet een van jullie misschien of je hier ook je eigen nummerplaat mag maken? dan zou ik wel het oldtimerblauw met witte letter achterop willen
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

R&zo schreef:http://www.youtube.com/watch?v=WJvCFNqJIQU&feature=related
zóó machtig 8)
niet die bike zelf maar de motor, het blok

Harly Plopinson zijn de lelijkste motoren en komen niet vooruit als ze gas geven :twisted: :lol: (mijn persoonlijke mening en die van mijn vader)
geo

Bericht door geo »

Frederik schreef:wat zijn de verschillen tussen oud type pinkers en nieuw type?
en welke horen op mijn 1j6 DX van '77 ? kan ik daar [s]oud[/s] nieuw type pinkers op zetten ?([s]nieuwe[/s] oude zijn uitverkocht bij mobiline)

de dunne nieuw model pinkers, die je nu nog als imi kan kopen zijn geen kl.te waard. Na een paar kilometer breken de fittingen af. Ik weet niet of de bolle imi beter zijn, maar misschien heeft hier op het forum iemand ervaringen mee.
Ik heb op mijn 2ru het tweede stel al staan van die imi rommel en ik heb om alles te laten functioneren weer een fitting met ducktape moeten vastplakken.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

R&zo schreef:weet een van jullie misschien of je hier ook je eigen nummerplaat mag maken? dan zou ik wel het oldtimerblauw met witte letter achterop willen

Nee, dat mag niet :P
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Tombo schreef:
R&zo schreef:weet een van jullie misschien of je hier ook je eigen nummerplaat mag maken? dan zou ik wel het oldtimerblauw met witte letter achterop willen

Nee, dat mag niet :P
:shift:
Andries
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Andries »

geo schreef:
Frederik schreef:wat zijn de verschillen tussen oud type pinkers en nieuw type?

de dunne nieuw model pinkers, die je nu nog als imi kan kopen zijn geen kl.te waard. Na een paar kilometer breken de fittingen af. Ik weet niet of de bolle imi beter zijn, maar misschien heeft hier op het forum iemand ervaringen mee.
Ik heb op mijn 2ru het tweede stel al staan van die imi rommel en ik heb om alles te laten functioneren weer een fitting met ducktape moeten vastplakken.

die bolle immi is ook rotzooi :x bij mij zijn ze beide van het achterspatbord getrild :evil:
op mijn fs1 komen dus geen knipperlichten meer :!:
Frederik
250km gereden
250km gereden

Bericht door Frederik »

dan blijven ze er bij mij ook af :P
Gesloten