Het grote kleine vragen topic v2.0

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
edje

Bericht door edje »

die op mp staat?
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

Niels schreef:Er zit als je goed aan de binnenkant van de lagers kijkt (kijk door het gaatje heen) een bus (nr. 7) tussen de lagers met daarin een klein gaatje.

Afbeelding

Als je iets door dat gaatje heen steekt en je slaat erop dan valt 1 van de lagers eruit (onderkant op dat moment) en de andere spreekt dan voor zich. :D

Probleempje, heb daarnet 1 uur proberen te zoeken naar dat gaatje maar...ik vind het helemaal niet.

Niet dat ik achterlijk ben ofzo maar er is helemaal geen gaatje.

Het enige wat ik kan doen is dat busje tussen de lagers wat "opschuiven" zodat ik met een doorslag ofzo de lager aan de andere kant kan eruitvlammen maar het is me nog niet gelukt...

In ieder geval, geen gaatje. :?
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

ik ben denet ff met mijn groene fs1 door de polder wezen rijden met mijn vader op de andere fs1 er bij maar nu vraag ik me af hoeveel een chrome km teller nou ong van de echte km verschilt want ik heb hem daarnet ff open getrokken en hij reed op zijn sloffen 85 op de teller :D moet ik er ong 10 of 5 km van aftrekken of wat anders :lol:
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

Mijn chrome teller is perfect!
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door jonnotje »

mijne geeft soms ook 5 km te veel aan denk ik :shock: :lol:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

die van mij gaf eerst teweinig aan dus kweenie, kan je mischien beter testen met een fiets teller
Axel

Bericht door Axel »

Mijn is perfect (gelijktijdig getest met een fietsteller erop).
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

mpro09 schreef:die van mij gaf eerst teweinig aan dus kweenie, kan je mischien beter testen met een fiets teller

Die van mij geeft ook te weinig aan. Die falko geeft echt dik 10 km/h te veel aan (volgens mij zelfs meer)
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

jerrow schreef:
Niels schreef:Er zit als je goed aan de binnenkant van de lagers kijkt (kijk door het gaatje heen) een bus (nr. 7) tussen de lagers met daarin een klein gaatje.

Afbeelding

Als je iets door dat gaatje heen steekt en je slaat erop dan valt 1 van de lagers eruit (onderkant op dat moment) en de andere spreekt dan voor zich. :D

Probleempje, heb daarnet 1 uur proberen te zoeken naar dat gaatje maar...ik vind het helemaal niet.

Het enige wat ik kan doen is dat busje tussen de lagers wat "opschuiven" zodat ik met een doorslag ofzo de lager aan de andere kant kan eruitvlammen maar het is me nog niet gelukt...

Ok, dan heb jij de grote pech er 1 te hebben zonder gaatje...
Dan weet ik het ook niet, die zijn er soms, en die zijn echt k*t om los te krijgen :cry:
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

Tombo schreef:
mpro09 schreef:die van mij gaf eerst teweinig aan dus kweenie, kan je mischien beter testen met een fiets teller

Die van mij geeft ook te weinig aan. Die falko geeft echt dik 10 km/h te veel aan (volgens mij zelfs meer)

die van mij geeft 5 kilometer minder aan..
ik reed net naast me zus (zij in der auto)
ik reed 55 en me zus 60 :D
dat wil zeggen dat ik 75 ga! :lol:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Autotellers wijken vaak ook wat af. Mijn auto wijkt bij 120 km/h al 10 km/h af op de GPS :P
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

True! Mijne ook :lol:
Thomash
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Thomash »

Dat doen ze expres die afwijkingen van auto's maar vooral rond de 80/100 wijken ze af
edje

Bericht door edje »

over die wiellagers, ik heb bij de mijne die ring die de kogels van elkaar houd kapot geslagen (met een drevel), dan vallen de kogels en de binnenring er zo uit. dan heb je zoveel ruimte dan je de buitenring er makkelijk uit kunt tikken. voorzichting doen met de passing :wink:
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

Niels schreef:
jerrow schreef:

Ok, dan heb jij de grote pech er 1 te hebben zonder gaatje...
Dan weet ik het ook niet, die zijn er soms, en die zijn echt k*t om los te krijgen :cry:

Damn, dan zal ik wat anders uitvinden om ze deruit te krijgen.

Zodra ik het weet post ik het hier. There is always an anwser! :twisted:
Gesloten