verkiezingen VS

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is

Wie moet de volgende president van Amerika worden?

Barack Obama
16
50%
John Mccain
3
9%
Ralph Nader
0
Geen stemmen
Ikzelf
13
41%

Totaal aantal stemmen: 32

YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

Lukas251 schreef:k*t amerika, ik stem op niemand

sjans damme de jeugd nog hemme! :lol:
when men were men, and helmets were for divers
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

haha :D
al dienen zever voor nen onozelen vent me teveel macht die hij dan nog es misbruikt ook, door onodige oorlogen te voeren. belachelijk
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ik had de stemwijzer gedaan, en ik kwam op McCain uit, dus McCain dan denk ik :P
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

Lukas251 schreef:haha :D
al dienen zever voor nen onozelen vent me teveel macht die hij dan nog es misbruikt ook, door onodige oorlogen te voeren. belachelijk

Amerika is binnekort toch failliete, binnekort hemme de chineze veel meer te zegge :P
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Axel

Bericht door Axel »

Yamaha rd50m schreef:
Lukas251 schreef:haha :D

Amerika is binnekort toch failliete, binnekort hemme de chineze veel meer te zegge :P

En wat dacht je van India en het Midden-Oosten (de olielanden)? De VS heeft een enorm import-overschot en aangezien alle banken zo'n beetje failliet zijn hebben ze enorme schulden bij buitenlandse bedrijven. EN die willen op een gegeven moment natuurlijk hun geld terug...als dat niet gaat zullen ze beslag laten leggen op bedrijven in de VS enz enz...
Global Shift zit er hard aan te komen :!:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

amerika is idd al voor een groot deel in de handen van het midden oosten en Azie, de schulden van amerika zijn niet meer te overzien en blijven elk jaar maar stijgen (vooral dankzij de grote legerkosten), volgens mij moet Europa dringend beginnen met zich vele onafhankelijker op te stellen tegenover Amerika, en eventueel zelf een echte wereldmacht worden...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Axel

Bericht door Axel »

Zal wel lastig worden aangezien veel dingen opgehangen worden aan de Dollar. Als de olieprijs wordt gemeten in euro's en China zijn munt loskoppelt van de Dollar (wat overigens niet snel zal gebeuren) dan zijn we al ergens :P
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ik stem vork :prof:
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

Axel schreef:Zal wel lastig worden aangezien veel dingen opgehangen worden aan de Dollar. Als de olieprijs wordt gemeten in euro's en China zijn munt loskoppelt van de Dollar (wat overigens niet snel zal gebeuren) dan zijn we al ergens :P

Maarja, op zovele jaren internationaal zakendoen hangt iedereen gewoon van iedereen af.

Gaat het ergens slecht dan volgt de rest.

De uitkomst van de Euro is het slechtse idee dat er ooit geweest is. Sinds toen ging het alleen maar bergaf en dit is het resultaat.

De "arme" landen warden rijker en de zogezegde "rijke" landen worden armer omdat we allemaal met die k*teuro zitten.

Ze hadden ook beter de grensen dichtgehouden.

Maarja, wie ben ik... :roll:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

volgens mij is de euro voor Belgie en voor europa zeker geen slechte zet geweest,
als de euro er niet was geweest was de economische situatie van belgie vele zwakker en dan was een politieke crisis zoals het voorbije jaar catastrofaal geweest,
nu was de invloed hiervan uiteindelijk niet zo groot, en dit komt vooral door de euro.
Ook van die grenzen gesloten houden ben ik het niet mee eens, belgie is zelf actief opzoek gegaan naar werkmensen uit het buitenland, eerst in italie, toen spanje en griekenland,
toen marroko en andere landen rond de middelandse zee, die mensen waren echt nodig om de economie op peil te houden want anders kon nooit de economie blijven groeien zoals toen het geval was, ook nu wordt zichtbaar dat bevoorbeeld poolse werknemes voor ind e bouwsector broodnodig zijn omdat in eigen land blijkbaar niet genoeg mensen zijn om deze jobs in te vullen....
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

plus ze zijn goedkoop...
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

Yamaha rd50m schreef:volgens mij is de euro voor Belgie en voor europa zeker geen slechte zet geweest,
als de euro er niet was geweest was de economische situatie van belgie vele zwakker en dan was een politieke crisis zoals het voorbije jaar catastrofaal geweest,
nu was de invloed hiervan uiteindelijk niet zo groot, en dit komt vooral door de euro.
Ook van die grenzen gesloten houden ben ik het niet mee eens, belgie is zelf actief opzoek gegaan naar werkmensen uit het buitenland, eerst in italie, toen spanje en griekenland,
toen marroko en andere landen rond de middelandse zee, die mensen waren echt nodig om de economie op peil te houden want anders kon nooit de economie blijven groeien zoals toen het geval was, ook nu wordt zichtbaar dat bevoorbeeld poolse werknemes voor ind e bouwsector broodnodig zijn omdat in eigen land blijkbaar niet genoeg mensen zijn om deze jobs in te vullen....

Pardon? Dus gij vind da goed da poolse werknemers hier de prijzen komen kapotmaken. Niet genoeg mensen voor de jobs in te vullen...?

Die werken voor niks en bakken er niks van. Veel mensen die gekloot zijn door die oost-blokkers aan te nemen, dat is er gebeurt. Onze eigen mensen komen niet meer aan de bak omdat er te veel oost-blokkers voor niks aan't werken zijn en gij vind da goe?

Ik werk toevallig in de bouw en het is onder meer daardoor dat alles in mekaar zakt.

Die polen komen hier nog eens in't zwart werken en nemen da geld nog eens mee terug naar hun land. Wij zijn het kwijt hé.

Da klopt nie zur.

Sorry Maarten, niet akkoord.

Belgie en z'n onnozel wetten hebben ervoor gezorgd dat er té veel buitenlanders naar hier zijn gekomen en zitten te profiteren van ons.

Stel u eens voor dat alle buitenlanders van den dop en OCMW afgaan en terug naar hun land gaan. Hoeveel zou dat opbrengen voor de staat...?

Neenee, echt nie akkoord. :no:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Tja, er is zat werk. Maar aangezien niemand dat werk wilt (mensen blijven liever werkloos ofzo, lekker op hun luie reet profiteren van een uitkering) wordt dat gat opgevuld door mensen uit het oostblok. De overheid moet mensen prikkelen om weer te gaan werken (en dan niet door laffe projectjes en thee-drink activiteiten, maar gewoon de uitkering afnemen etc), niet door goedkope krachten uit het buitenland te halen.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Er is toch volk tekort in de bouw? zover ik weet is da toch een knelpunt beroep (als ik het verkeerd heb mag je me zeker corrigeren)
Over het zwart werk ga ik niet op ingaan omdat dat illegaal is en dus zowiezo buite de wet valt,
ik vin wel dat de overheid duidelijke regels moet vaststellen over bevoorbeeld minimumloon (zodat de polen dus niet "voor niets" komen werken),
ik ga ook niet ontkennen dat er problemen zijn met (sommige) buitenlanders, maar ik ben er vrij zeker van dat als alle buitenlanders moesten vertrekken de economie
als een kaartenhuisje in elkaar zakt.

ik vin het trouwens niet leuk om op deze manier te discusiere , zeker niet men bedoeling om op iemand zen tenen te trappen en sommige dingen komen
via internet dikwijls nogal cru over...
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Afbeelding

8)
Plaats reactie