Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v3.0
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Yamaha rd50m schreef:rise and shine schreef:[img]foto[/img]
[img]foto[/img]
Naafje(s) gespoten, en achterwiel ingevlochten
wil niet lastig doen, maar staan je spaken niet heel recht op je wiel, nu komen je nippels echt een hoog stuk boven de velg?
Klopt, ik heb hem alleen maar ingevlochten de rest laat ik doen bij de fietsenmaker
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
geo schreef:rise and shine schreef:[img]foto[/img]
[img]foto[/img]
Naafje(s) gespoten, en achterwiel ingevlochten
Sorry, maar ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat dit niet goed komt. Volgens mij is dit wiel niet op de juiste manier gevlochten. Ik hoop voor jou dat ik ongelijk heb
Oh? Wat is er niet goed gegaan dan? Ik zou het graag weten, want dan kan ik het nog fixen voordat het naar de spanner moet!
"k heb vandaag nog wat dingetjes voorzien van een laagje verf.
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
geo schreef:rise and shine schreef:heeft er iemand misschien een foto van hoe het wel moet?
op de Belgische site van Suzuki ac50 kan je de werkwijze van het spaken van een wiel afdrukken.
Ohke! maar volgens mij klopt het toch wel, ik heb de instructies gevolgd van deze site:
http://users.telenet.be/luc.aerts1/spak ... n_wiel.htm
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
nog een laklaag op de tank gezet,
wat kabeltjes aangesloten, carter op het blok en olie erin (maar lekte), dus morge opnieuw eraf en trug tegoei met vloeibare pakking ertussen,
ook morge stickers op de tank , en hopelijk de brommer is in gang kunnen zetten, zou super zijn als dat van de eerste keer lukt...
wat kabeltjes aangesloten, carter op het blok en olie erin (maar lekte), dus morge opnieuw eraf en trug tegoei met vloeibare pakking ertussen,
ook morge stickers op de tank , en hopelijk de brommer is in gang kunnen zetten, zou super zijn als dat van de eerste keer lukt...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia