Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
PD
1250km gereden
Berichten: 1393 Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
Locatie: Zevenaar
Bericht
door PD » 09 nov 2008, 14:18
plaatjes tank gecoat gister
rise and shine
7500km gereden
Berichten: 9573 Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:
Bericht
door rise and shine » 09 nov 2008, 14:23
Voorvork uitelkaar getrokken, zometeen eens even fijn schuren en in de verf knallen
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 10 nov 2008, 12:17
Membraamblok eronder gehangen en ontsteking goed gemaakt (vonkt eindelijk), aangepaste athena erop gezet plus hogedruk kop, 160kort sproeier in de carb gestoken, ontsteking moet ik nog doen, maar het is al wel een aardige beest hoe hij reageert nu, zal vanmiddag wel 2 filmpjes uploaden waarbij hij met 1 een 110 sproeier erin heeft en de ander de 160 sproeier
edje
Bericht
door edje » 10 nov 2008, 16:14
160 lijkt me te klein
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 10 nov 2008, 16:29
ik heb niet groter, of ik moet 160 lang erin stoppen of 170 lang
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 10 nov 2008, 16:35
160 en 170 lang zijn veeel te grooot, met lange sproeiers zal je met 60 cc rond de 120 lang zitten
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 10 nov 2008, 17:59
ook met aangepaste spoelpoorten die nu 2 á 3 mm groter zijn?? ik moet nog goede sproeiers bestellen om een beetje te gaan afstellen
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18359 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 10 nov 2008, 18:07
"2 á 3mm", weet je hoeveel verschil dat is in timing
Dat kan echt alles kwa verschil maken hoor
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 10 nov 2008, 18:13
klopt, ik probeer ook de oude huygen poorten te maken, en de topspoelers zijn ook verbreed, hij rijd al wel aardig, moet alleen nog even goed afgesteld worden
PD
1250km gereden
Berichten: 1393 Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
Locatie: Zevenaar
Bericht
door PD » 10 nov 2008, 18:25
heb je een poortmap van een huygen dan?
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2159 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 10 nov 2008, 23:24
vanavond de tapeinden van het watergekoelde blokje verzet
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
edje
Bericht
door edje » 10 nov 2008, 23:37
kijk, das het betere werk
stuk opgelast en toen geboord en getapt?
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2159 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 11 nov 2008, 00:13
uitgefreesd en daarna volgelast
binnekort de carters uitkotteren
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 11 nov 2008, 00:49
PD schreef: heb je een poortmap van een huygen dan?
die heb ik jah
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 11 nov 2008, 09:48
Zondag en gister veel geschuurd
, geplamuurd en gespoten