Wat heb jij vandaag op of met je brommer gedaan?
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Davey
- Site Admin
- Contacteer:
- Davey
- Site Admin
- Contacteer:
Niet helemaal on-topic.. heb 'm donderdag laten vallen
Tenminste, hij viel zelf om.. lelijke deuk in m'n tank, knipperlichtje afgebroken, stepje omgebogen, voorremhendel afgebroken.. echt te ziek
Mijn bok is helemaal ver***** aan de onderkant, ben er nu mee bezig om het standaard erop te zetten, vereist nogal wat slijp-, boor-, las- en hamerwerk, aangezien één van mn aanzetpunten van de steppenbalk en standaard was afgebroken, hebben ze de steppenbalk maar aan het frame vastgelast ( hij hangt scheef, ene punt aan het aanzetpunt, andere punt aan het frame ) en mn bok hing er dus ook half scheef onder.. daarom was ie gevallen

Mijn bok is helemaal ver***** aan de onderkant, ben er nu mee bezig om het standaard erop te zetten, vereist nogal wat slijp-, boor-, las- en hamerwerk, aangezien één van mn aanzetpunten van de steppenbalk en standaard was afgebroken, hebben ze de steppenbalk maar aan het frame vastgelast ( hij hangt scheef, ene punt aan het aanzetpunt, andere punt aan het frame ) en mn bok hing er dus ook half scheef onder.. daarom was ie gevallen

-
- Site Admin
Ik heb mn koppeling gefixt, ik was de ring achter mn koppelingsnaaf vergeten
dus dan ontkoppelt ie niet.. En ik heb de schuur vol met olie laten lopen
erg dom als je olie in je blok gaat gieten als die bout eruit is
verder nog een heel kort testritje gemaakt en hij deed het perfect
trekt als een beest met die 60cc f5b.. morgen naar school wordt de grote test