Wat heb jij vandaag op of met je brommer gedaan?
Hmhm dat ie glad is heb ik vandaag weer gemerkt (A)
Vandaag mn bestelling binnen, nu goed stationair lopen doet hij prachtig, maar zodra ik er mee ga rijden dan komt ie niet op toeren ! in stationair kan ik m flink hoog in toeren krijgen maar zodra ik rijd niet.
Plus het feit dat wanneer hij een tijdje loopt hij soms een heel hoge fluit/plok geeft en dan afslaat en dan schiet er een rook wolkje vanuit mn carb naar buiten, wat is er verkeerd ? Ik zit te denken aan iets met de uitlaat ?
Vandaag mn bestelling binnen, nu goed stationair lopen doet hij prachtig, maar zodra ik er mee ga rijden dan komt ie niet op toeren ! in stationair kan ik m flink hoog in toeren krijgen maar zodra ik rijd niet.
Plus het feit dat wanneer hij een tijdje loopt hij soms een heel hoge fluit/plok geeft en dan afslaat en dan schiet er een rook wolkje vanuit mn carb naar buiten, wat is er verkeerd ? Ik zit te denken aan iets met de uitlaat ?
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1094
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 22:58
- Locatie: oostakker
vandaag mijn 60cc f5b bijgevijlt, trekt nu veel langer door en top heeft er 6km/u bij gekregen, was gewoon eens om te zien wat dat vijlen geeft.
de diameter van mijn uitlaatpoort (het verlengde naar de uitlaat) die is verbreed van 23mm naar 28mm ga dit morgen nog 1 cm verbreden eens benieuw of dat nog wat ga schelen.
de uitlaatpoort zelf is bovenaan 1mm verbreed en in de hoek boven aan ook.
onderaan heb ik het gewoon wat vlak gemaakt.
ook nog een verschil tussen een f5b cilinder en fs1 cilinder opgemerkt: de 2 kleine inlaatpoorten van de f5b versmallen veel meer naar onderen toe dan bij de fs1 cilinder.
de diameter van mijn uitlaatpoort (het verlengde naar de uitlaat) die is verbreed van 23mm naar 28mm ga dit morgen nog 1 cm verbreden eens benieuw of dat nog wat ga schelen.
de uitlaatpoort zelf is bovenaan 1mm verbreed en in de hoek boven aan ook.
onderaan heb ik het gewoon wat vlak gemaakt.
ook nog een verschil tussen een f5b cilinder en fs1 cilinder opgemerkt: de 2 kleine inlaatpoorten van de f5b versmallen veel meer naar onderen toe dan bij de fs1 cilinder.
- jerrow
- 1000km gereden
- Berichten: 1179
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:15
- Locatie: Sint-Truiden