Jeti schreef:woers schreef:Dat ik vandaag men voorlopig/theoretisch autorijbewijs gehaald heb!
Nu mag je weer officieel brommer rijden?
nope, alleen met een vast autorijbewijs
Yamaha rd50m schreef:Jeti schreef:woers schreef:Dat ik vandaag men voorlopig/theoretisch autorijbewijs gehaald heb!
the_destroyers schreef:Yamaha rd50m schreef:Jeti schreef:woers schreef:Dat ik vandaag men voorlopig/theoretisch autorijbewijs gehaald heb!
Mag dat tegenwoordig ook nog?
Dacht dat je daar ook al les voor moest nemen. Zoals bij een 125cc nu.
Proficiat Woers!
Yamaha rd50m schreef:the_destroyers schreef:Yamaha rd50m schreef:Jeti schreef:woers schreef:Dat ik vandaag men voorlopig/theoretisch autorijbewijs gehaald heb!
Proficiat Woers!
voor 125cc tot 11kw moet je ook geen lessen volgen, enkel je autorijbewijs 2 jaar hebben.
dus met een vast auto rijbewijs mag je met bromfiets, auto en lichte motorfiets rijden,
met voorlopig autorijbewijs mag je enkel met auto rijden (met een L)
the_destroyers schreef:Yamaha rd50m schreef:the_destroyers schreef:Yamaha rd50m schreef:Jeti schreef:woers schreef:Dat ik vandaag men voorlopig/theoretisch autorijbewijs gehaald heb!
Proficiat Woers!
voor 125cc tot 11kw moet je ook geen lessen volgen, enkel je autorijbewijs 2 jaar hebben.
dus met een vast auto rijbewijs mag je met bromfiets, auto en lichte motorfiets rijden,
met voorlopig autorijbewijs mag je enkel met auto rijden (met een L)
Mhmmm, dan heeft iemand me iets wijsgemaakt.![]()
![]()
Maar goed voor Woers dus!