Pagina 69 van 99

Geplaatst: 24 mar 2009, 14:29
door FS1SE
heb hier even een stuk gemist als het om achterbrug bussen gaat
ik brand het binneste er uit en zaag de bus die er dan nog in zit voorzichtig in met een ijzer zaag net genoeg dat het de spanning er afhaald en dan tik je hem zo weg als het hier om ging heb ik dit niet geschreven

Geplaatst: 24 mar 2009, 14:34
door Frederik
ik heb een busje gedraait op school en dan na enkele klappen met een hamer kwamen ze er toch goed uit
voor de nieuwe erin te krijge, genoeg vet of olie, en mssn de bussen in de diepvries en de zittingen heet stoken (net als bij lagers) en dan mogen er geen problemen zijn

Geplaatst: 24 mar 2009, 23:00
door fs1man
Ik heb dat fs1 frame van 70-71 die hebben geen ingeslagen type goed keuring.
Nu had ik een sticker maar met het verkeerde nummer.
Nu heb ik dus niet de goede sticker.
Mijn vraag Krijg ik de fs1 zonder sticker gekeurd?

Geplaatst: 24 mar 2009, 23:05
door PD
het is zelfs verboden om zn geel bruinig stikkertje er op te plakken.

Geplaatst: 25 mar 2009, 00:06
door PD
hoe begint het frame nummer van een fs1 kermis eigelijk dan? :roll:

Geplaatst: 25 mar 2009, 00:16
door fs-ael
2ru-10.... volgens de geleerden

Geplaatst: 25 mar 2009, 21:50
door niels16
he he
ik heb mijn fs1 onlangs niewe tandwielen gegeven: 14/44 en als hij goed warm is trekt hij ook de 65 /70 wel,
ik heb op die manier wel eens een warmloper gehad dus wat kan ik doen om het gemakkelijlker te maken voor mijn brommertje en wat eerder naar top te komen

setup
fs1 cilinder
ori kop
snelle uitlaat met 32mm bocht
16mm carburateur volgenz mmij ga ik zo ff chekcen
sproeier weet ik ook nog niet

:idea:

Geplaatst: 25 mar 2009, 22:05
door Frederik
13-44 of 12-39 of 12-40
dan gaat hij een 5-10 km per uur trager, maar zo heb ik idd geen warmlopers gehad (zelfs met minder olie niet), en trekte hij beter

Geplaatst: 25 mar 2009, 23:15
door niels16
hij trekt wel sneller op maar als je niet goed
genoeg op schakelt of een koude motor
hebt zak tie na 40 weer terug,maar ik heb net ff
gekeken en het bleek dat ik er nog een originele
10 mm carburateur op had zitte met 85 sproeier
dus met een 16 mm en een wat grotere sproeier zou het vast moeten lukken :?: tog

Geplaatst: 26 mar 2009, 00:16
door paull
niels16 schreef:hij trekt wel sneller op maar als je niet goed
genoeg op schakelt of een koude motor
hebt zak tie na 40 weer terug,maar ik heb net ff
gekeken en het bleek dat ik er nog een originele
10 mm carburateur op had zitte met 85 sproeier
dus met een 16 mm en een wat grotere sproeier zou het vast moeten lukken :?: tog

Ik zou voor een orginele carb gaan, aan die immi 40 euro dinge heb je niks en een tweedehandsje van sjon kost 30euro

Geplaatst: 26 mar 2009, 00:20
door PD
dan kost die bij mij 29, haha

Geplaatst: 26 mar 2009, 15:46
door R&zo
hee gasten, ik heb net met mn domme kop een klein beetje 2-takt olie in
mn vernellingsbak gegoten :D is dit, of kan dit een probleem zijn :?:

Geplaatst: 26 mar 2009, 15:55
door reddevil
ja :p gewoon eruit laten lopen en motorblok olie erin gieten

Geplaatst: 26 mar 2009, 15:58
door R&zo
het waren maar 10 druppels... mja goed dan ga ik maar aan de slag :cry:
uuuh en waar laat ik de oude bakolie ? in de tuin van de buren of bij de voordeur van school

Geplaatst: 26 mar 2009, 16:03
door reddevil
zoiets..

2takt olie kan nooit goed wezen voor je blok..
tenzij het ook letterlijk 10 druppels zijn.. maar als je 100cc ofzo erin heb gegooid..
dan zou ik het veranderen..
er zit niet voor niks verschil tussen 2takt olie.. en blok olie..

ik heb thuis gewoon een emmer met deksel.. daar flikker ik al mijn oude olie in enzo..