Wist Je Dat Topic 4.4894328932
- Tombo
- 17500km gereden
Wist je dat er op een gegeven moment ook een kerel naar ons toe kwam, met de vraag of wij geloofden of je een auto ook op iets anders kon laten lopen als fossiele brandstoffen.
Wist je dat hij hiermee bedoelde op de Joe-cel. Wist je dat je daarmee net niet mee moet aankomen bij een aantal HTS'ers en TU'ers
Wist je dat hij hem gebouwd had, maar dat 'ie nog niet werkte (gek he..). Wist je dat dat ding neit werkte omdat hij volgens zijn paranormale helderziende vriendin nog niet genoeg jonge enthousiaste technische mensen bij het project betrokken had. Wist je dat als hij dat wel had, de paranormale helderziende vriendin dan de laatste bouwinstructies doorkeeg via een niet zichtbare man van 2,5 meter lang
Wist je dat ook het verhaal over illuminati, 9/11 conspiracies etc
Wist je dat hij hiermee bedoelde op de Joe-cel. Wist je dat je daarmee net niet mee moet aankomen bij een aantal HTS'ers en TU'ers

Wist je dat ook het verhaal over illuminati, 9/11 conspiracies etc

-
- 7500km gereden
- Contacteer:
beter, dat is net zo mooi als de 'tno' geteste Cyclone
( op school zon ding getest, Met cyclone minder vermogen en meer brandstof verbruik als zonder
)
( op school zon ding getest, Met cyclone minder vermogen en meer brandstof verbruik als zonder

-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
hahhah, die tekst van die joecell is gewoonweg tegek!
doet me denken aan die mafketel die in Antwerpen al jaren studenten aanklampt met zijn energieprinciepe..
Toen ik m'n eindwek over energierecuperatie maakte heb ik nog veel van die zonderlingen ontmoet en kreeg ik idd wel schik van de energiegekte. Net als fractalen kan je er je hoofd danig mee in de knoop leggen!

doet me denken aan die mafketel die in Antwerpen al jaren studenten aanklampt met zijn energieprinciepe..
Toen ik m'n eindwek over energierecuperatie maakte heb ik nog veel van die zonderlingen ontmoet en kreeg ik idd wel schik van de energiegekte. Net als fractalen kan je er je hoofd danig mee in de knoop leggen!
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Contacteer: