tot op heden nog geen blokje ontvangen. mijn geduld is op!!
hij reageert niet meer op mijn mail.
en hij neemt zijn tel ook niet meer op.
weet iemand zijn adres of hebben jullie een tel nr.
misschien heeft hij 2 tel nummers.
wacht nog een week dan gaat zijn naam op het forum.
ik hoop dat iedereen voor mij naar zijn gegevens zoeken.
gr gino
ginofs1 schreef:
ginofs1 schreef:hier wat berichten van de betreffende man..
Beste Gino,
Excuses dat je zo lang moest wachten. Bij de bijlage zit de foto. Ik ga het blok voor je inpakken en schroef even een paar bouten vast van de carter kappen.
We houden het dus op 160 euro met het verzenden erbij. Gegevens; xxxxxxxxxx. Bankrekening ABN AMRO bank te Zwolle: 43.8xxxxxxxx.
Ik zie het graag tegemoet, en het pakket gaat z.s.m. op de bus wanneer de winkels open zijn.
Gelukkig ben blij van je te horen. Ik heb blijkbaar anderen te veel verteld. De andere verkoper scheen jou te kennen van een forum, en heeft gelezen dat ik het blok al voor je aan het inpakken was. Ik vertelde hem dat ik zat te wachten op je reply. We hebben de deal rond en heb nog geen geld binnen. Vanaf maandag ga ik weer kijken.
Bedankt voor het doorzetten en prettig zaken gedaan te hebben met je. Maak wat mooi van het blok!
Gr. Thxxxxx
en tot op heden niets ontvangen . probeer hem te mailen maar nog niets gehoord. baart mij zorgen. weet iemand wat meer van deze knakker, adres tel nr of zo
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:helaas paul het geld moet bij de man op zijn rek staan. blokje zal hij maandag opsturen. ik zal je de mail laten zien waar de man zijn excuus aanbied omdat hij een tijd niets van zich had laten horen. en met de kerst pas zijn gegevens mailde van mijn kant geen haperingen of wat dan ook, zit nu alleen nog op mijn blokje te wachten. gr gino
Achjah Gino wat maakt het ook uit. De man veteld mij andere dingen, daar kan ik ook niets aan doen. Laten we het hierbij houden...
hoi paull weet jij iets van deze man?
gegevens of zo
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;