Pagina 69 van 100
Geplaatst: 28 dec 2010, 20:34
door marco
ginofs1 schreef:marco schreef:Die engelse zijn ook niet achterlijk.
Moet je een keer op het engelse fs1 forum speuren misschien is hij daar actief.
mooi klusje voor jou

Hoe heette die snuiter?
Geplaatst: 28 dec 2010, 20:36
door ginofs1
marco schreef:ginofs1 schreef:marco schreef:Die engelse zijn ook niet achterlijk.
Moet je een keer op het engelse fs1 forum speuren misschien is hij daar actief.
mooi klusje voor jou

Hoe heette die snuiter?
fizzydoctor
Geplaatst: 28 dec 2010, 20:49
door marco
fizzydocter schreef:I am converting them all to CDI now one by one
Ben bang dat hij ze na maakt.
Geplaatst: 28 dec 2010, 22:01
door ginofs1
Geplaatst: 28 dec 2010, 22:04
door the_destroyers
ginofs1 schreef::shock:
Je had beter een patent aangevraagd voor die ontstekingen van jou!
Geplaatst: 28 dec 2010, 22:51
door Twowheeler
Dat wordt een tripje naar engeland.
Beetje van onze Gino plukken, en dan niks van zich laten horen
Maak hem khaphoot JONGUH!!
Geplaatst: 29 dec 2010, 00:40
door marco
Plagiaat

Geplaatst: 29 dec 2010, 00:48
door Camiel
Wist je dat ik hier een originele FS1 cilinder heb liggen (met tattoo) die waarschijnlijk eerder een keer opgeboord is naar kleine 60cc? Met liniaal ertegen zie ik ongeveer een 42-43 mm, morgen met schuifmaat kijken
Er bestaan geen originele FS1 60cc's he? Die heeft een vorige eigenaar dus gewoon opgeboord?
Geplaatst: 29 dec 2010, 00:50
door marco
Er zijn wel ooit orginele 60cc yamaha motorfietsen geweest.
Meet maar eens op met een schuifmaat ik denk dat die al op de laatste overmaat zit.
Geplaatst: 29 dec 2010, 00:54
door YamaSam
aan dat copieren is niks te doen, je gebruikt allemaal bestaande elementen..
logische bedrijfsstap is seriematig sterker te zijn, en de prijs te kunnen drukken..
óf iets beters verzinnen..
Geplaatst: 29 dec 2010, 01:02
door Camiel
marco schreef:Er zijn wel ooit orginele 60cc yamaha motorfietsen geweest.
Meet maar eens op met een schuifmaat ik denk dat die al op de laatste overmaat zit.
Zijn daar bepaalde typische kenmerken van? van die cilinder?
fotootje of iets anders ofzo?
Geplaatst: 29 dec 2010, 06:48
door Tombo
Wist je dat dalijk naar DUitsland toe, siervuurwerk halen, BAM

Geplaatst: 29 dec 2010, 09:00
door NIX
Camiel schreef:marco schreef:Er zijn wel ooit orginele 60cc yamaha motorfietsen geweest.
Meet maar eens op met een schuifmaat ik denk dat die al op de laatste overmaat zit.
Zijn daar bepaalde typische kenmerken van? van die cilinder?
fotootje of iets anders ofzo?
Je hebt gewoon een opgeboorde FS1. Dat zijn eigenlijk de enige FS1's die wel lekker kunnen rijden. Op de JT1 zat 60cc. Geen idee wat voior cilindercode, maar ik gok geen FS1. Dat is namlijk de code voor een snelle fifty cc cilinder. Fifty Sport. Snap je hem?
Geplaatst: 29 dec 2010, 10:35
door Camiel
Ah oke Thnx
Hoezo is 60cc FS1 eigenlijk de enige FS1 cilinder die lekker rijd dan?
Grtz
Geplaatst: 29 dec 2010, 11:07
door Twowheeler
door die 10 extra cc's is het vermogen wat bruikbaarder en waarschijnlijk levert hij bij lage toeren ook wat meer
