fs1willem schreef:Dat Motip mij een bus zilver 55250 gaat toesturen ter compenstaie van de chromelak die geen chromelak bleek te zijn !
Das een mooie geste van motip!
Als je het lief brengt en toch wel aangeeft dat je teleurgesteld bent in een bepaald resultaat wil zoiets nog weleens lukken.
Maar inderdaad een mooie geste... dus we blijven Motip gebruiken in de toekomst...
Eindelijk garage/stalling gevonden van 25,5 m2 voor een redelijke prijs. Ergens in een gat in Brabant, maar dat maakt niet uit.
Kan ik in ieder geval tijdelijk m'n spullen stallen tijdens de/het verkoop(proces) van het huis in Zaltbommel.
En hobby op een laag pitje, want heb dan niets meer bij de hand.
Jeti schreef:Eindelijk garage/stalling gevonden van 25,5 m2 voor een redelijke prijs. Ergens in een gat in Brabant, maar dat maakt niet uit. Kan ik in ieder geval tijdelijk m'n spullen stallen tijdens de/het verkoop(proces) van het huis in Zaltbommel. En hobby op een laag pitje, want heb dan niets meer bij de hand.
Hopelijk wordt het wat.
Dit kan naar "wat zit je tegen vandaag" Die man heeft in de loods (40x20 oid) in zijn tuin aparte hokken gemaakt die hij los verhuurt. Zonder (officiële en onofficiële) benummering of wat dan ook.
Dus valt waarschijnlijk niet als inboedel los te verzekeren. En ik laat al mijn bezittingen niet 45 km verderop onverzekerd bij iemand in zijn schuur staan..
Toch op zoek naar een betaalbare losse box dus.. Suggesties zijn welkom.