Pagina 70 van 100
Geplaatst: 14 sep 2007, 21:22
door YamaSam
die olympus is idd beestig...
de hoeveelhede pistons per duizend kilometers buiten achting gelaten dan

Geplaatst: 14 sep 2007, 22:27
door bromtolfs1
Mijn favoriet bij de TT was altijde de 50cc borrelglasklasse. Toen die weg was ben ik er nooit meer geweest!
Geplaatst: 14 sep 2007, 23:32
door jeroenvans
de kreidler van ngk ging och sneller 240 ofzo?
Geplaatst: 15 sep 2007, 00:38
door Hans W
stiet wel op kreidler.nl
die ging inderdaad beestig hard

Geplaatst: 17 sep 2007, 14:06
door mpro09
gister met me fs1 van hilversum naar zeist en weer terug gereden
viel me rechte zeikappie eraf
iki nog naar die bout gezocht maar kon hem nie vinde
Geplaatst: 17 sep 2007, 15:35
door Niels
Lullig

Geplaatst: 17 sep 2007, 16:19
door mpro09
joah niet echt een probleem ofzo die bout kan je nog wel ergens krijgen en krassen had ie al, gelukkig geen deuk ofzo
en weer een extra excuus om ze telaten spuiten

Geplaatst: 17 sep 2007, 22:05
door Riemer
mpro09 schreef:gister met me fs1 van hilversum naar zeist en weer terug gereden
viel me rechte zeikappie eraf
iki nog naar die bout gezocht maar kon hem nie vinde
herkenbaar,
eergister van men suzuki t350 het linker zijkapje verloren, ik vond alleen een hoop grijs plastic op de snelweg

Geplaatst: 18 sep 2007, 14:27
door Tombo
klote man. Een maat van me is eens op de snelweg z'n complete onderkuip/zijbeplating verloren van z'n Suzuki GSX-R 1100... Die vond naderhand ook alleen wat gele stukjes plastic terug

Geplaatst: 18 sep 2007, 14:39
door YamaSam
daarnet de laatste hand aan m'n verlicht tandwiel gelegd,
het is nu ongeveer 200g lichter dan het was, en bevat nog twee magneten ipv 4,
van de buitenmantel heb ik bijna een mm afgedraaid,
en binnenin tot het verzonken stukje rond de boutjes weg was...
straks es proberen wat geeft... jammer dat het hier met bakken giet voor de moment
(toch es beginnen sparen voor een indoor cirquit

)
(of een testbank maken

ping ping)
Geplaatst: 18 sep 2007, 14:42
door Niels
YamaSam schreef:verlicht tandwiel
Ik neem aan dat je vliegwiel bedoelt?

Geplaatst: 18 sep 2007, 15:48
door YamaSam
Niels schreef:YamaSam schreef:verlicht tandwiel
Ik neem aan dat je vliegwiel bedoelt?

euhh uiteraard ja

ben weer met wat veel tegelijk bezig geloof ik
Geplaatst: 18 sep 2007, 18:09
door ginofs1
dat ga je goed merken yamasam.
maar als hij in onbelans is kan het ook andersom uitpakken.
een simpele manier is er even een lager in te pruitsen en materiaal weg booren tot hij op elke plaats blijft staan en
niet dat het zwaarste punt naar onder draait.
gr gino
Geplaatst: 18 sep 2007, 19:37
door fs-ael
vandaag de eerste paar 100 meter gereden met de 76er dx

Geplaatst: 19 sep 2007, 09:01
door YamaSam
ginofs1 schreef:dat ga je goed merken yamasam.
maar als hij in onbelans is kan het ook andersom uitpakken.
een simpele manier is er even een lager in te pruitsen en materiaal weg booren tot hij op elke plaats blijft staan en
niet dat het zwaarste punt naar onder draait.
gr gino
das een goed plan Gino
gisteren ook gezien dat eigenlijk de gehele ontstekingsplaat moet gewisseld worden met die van de donorblok,
de plaats van de contactpunten is verdomme ook anders
trouwens nog een truukje moeten toepassen om nog lading over te hebben met twee magneten,
ik heb m'n ontstekingsspoel weer moeten monteren, om dan de ontvangerblok te verbinden met die van de lichtspoel..
dit om de verdwenen magneten op te vangen
