Pagina 8 van 100
Geplaatst: 14 mar 2007, 12:51
door harmen251
ben benieuwd
Geplaatst: 14 mar 2007, 13:39
door YamaSam
hah! ikke ni minder!
en grr beestig mooi weer om te rijden buiten!

Geplaatst: 14 mar 2007, 14:39
door harmen251
ja hier is het 20 graden in de schaduw

Geplaatst: 15 mar 2007, 10:04
door YamaSam
laatste filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=fMd84TLa-Dk
dit is met 13/40 en de hoge uitlaat
nu enkel nog zien dat ie die trap onder de kont krijgt rond de 80 daar, want dat duurt een eeuwigheid...
Geplaatst: 15 mar 2007, 10:22
door Tombo
dat had ik ook met mijn athena cilinder... die begon in de 4 pas te trekken bij 80 km/h... als die eenmaal trok, dan liep 'ie ook echt hard
Geplaatst: 15 mar 2007, 10:30
door YamaSam
athena, das een alu 60cc? watvoor bougie had je daar toen?
ben toch nog steeds vrij content van deze 49fs1rep, ..
ik vertrouw die keihin replica voor geen haar..
hoge uitlaat doet het wel behoorlijk
Geplaatst: 15 mar 2007, 10:33
door Tombo
euhm, B8 volgens mij.
Die athena is 60cc alu, die had de uitlaatpoort alleen vrij hoog liggen. Volgens mij kon d eontsteking het op een gegeven moment niet meer bij houden, hij draaide echt vet veel toerne
Geplaatst: 15 mar 2007, 16:48
door Dorfie
Bij mijn Athena was het anders. Ik moest vroeger naar 4de schakelen maar hij deed het wel goed in z'n 4de. tandwielverhouding 13/39.
Verder zat er bij mij een B9 in!
Geplaatst: 15 mar 2007, 16:54
door YamaSam
Dorfie schreef:Bij mijn Athena was het anders. Ik moest vroeger naar 4de schakelen maar hij deed het wel goed in z'n 4de. tandwielverhouding 13/39.
Verder zat er bij mij een B9 in!
en valt er je iets anders op aan het filmpje tov jouw set toen?
b9 zou'k wel nog durven proberen
Geplaatst: 15 mar 2007, 17:17
door harmen251
trekt wa goe door

Geplaatst: 15 mar 2007, 18:42
door Dorfie
YamaSam schreef:Dorfie schreef:Bij mijn Athena was het anders. Ik moest vroeger naar 4de schakelen maar hij deed het wel goed in z'n 4de. tandwielverhouding 13/39.
Verder zat er bij mij een B9 in!
en valt er je iets anders op aan het filmpje tov jouw set toen?
b9 zou'k wel nog durven proberen
Ja, jouw cil heeft veel meer power
Mijn reed goed, en had ook power, maar niet hetzelfde als de jouw
Mijn was voor z'n power perfect afgesteld. Vond'k persoonlijk toch. Hij trok goed op en z'n top was goed en hij had nergens grote gaten. Tusse 2de en 3de een heel kleintje, maar dat was verwaarloosbaar. Net voor ik hem verkocht haalde ik de 90. Tijdens de meeting 85 km/u maarja, m'n condensator begaf het
Maar Punkemon kan het beamen hoor

Geplaatst: 15 mar 2007, 18:52
door YamaSam
klinkt goe! ma was dat dan 50 of 60cc?
Geplaatst: 15 mar 2007, 18:55
door Dorfie
60cc, dus wel vrij frustrerend dat ik minder uit een 60cc alu van 120 EUR haal dan jij uit je immi 50!!!
Geplaatst: 15 mar 2007, 19:02
door YamaSam

sjah.. kank niveel op zeggen natuurlijk,
eigenlijk zou ik er zo es ene moeten opzetten,
gewoon om te zien wat' geeft,
want ik blijf er toch bij dat het grootste verschil in't onderblok te vinden is,
die cyl is eigenlijk maar minimaal bewerkt, of toch zeker ni gaargevijld
het is het blok en de schijf die'm
'snappy' maken
Geplaatst: 15 mar 2007, 19:09
door Dorfie
Nee idd, het onderblok bijwerken doet idd inmens veel. Heb het zelf al ondervonden met een andere brommer. Maarja, je moet er de tijd en geuld voor hebben. Het was m'n dagelijks vervoer en ik hem eigenlijk geen dag niet rijdend missen
Maarja, als'k later eentje koop, doe ik het ineens deftig en goed!
En nog over die athena's, Het zijn hele goede cilinder. Prachtig gegewerkt.
Alu met nicasyl wand, dus de kans op warm en/of vastlopers is kleiner. Verder is het een monosegment. En hij gaat lekker hoog in toeren. Past eigenlijk wel bij je setup, zeker met die expansie! Want een vriend van mij had net hetzelfde als jouw gedaan. (Damien, Niels kent hem

) Hij ging ook goed vooruit tot hij z'n expansie stook, eel de boel liep vast. Immi's konden het niet goed aan. Met een Athena had hij er geen last van. Hij had trouwens een 5bak, dat was helemaal vet!
