Pagina 8 van 102

Geplaatst: 26 okt 2007, 19:25
door Jelle
ja i know

maar ziet er gewoon warmgelopen uit

Geplaatst: 26 okt 2007, 19:28
door Waslijn
Das gewoon een beetje koolaanslag.. Hij is nog helemaal gaaf hoor.. Ik heb wel gewoon een zuigerveer erbij ja :wink:

Geplaatst: 26 okt 2007, 20:14
door Jelle
haa ok ;-)

ben benieuwd of dat veel gaat uitmaken, die racezuiger:)

Geplaatst: 27 okt 2007, 10:03
door Tombo
Dat kan ik je van te voren al vertellen :P helemaal niks

Geplaatst: 27 okt 2007, 12:18
door reddevil
haha maar dat ding heeft wel een ENORM uitlaatpoortje! 8) :twisted:

Geplaatst: 27 okt 2007, 12:39
door Zwepper
Waslijn schreef:Mijn laatste aanwinst: 60cc aluminium eurocilindro cilinder 8)
Kek die uitlaatpoort:
Afbeelding
Met een racezuiger
Afbeelding


zo'n cilinder heb ik ingerolen tegen een
sloome cilinder reed wel verschrikkelijk hard met een 16 mm carb

Geplaatst: 27 okt 2007, 13:02
door mpro09
Tombo schreef:Dat kan ik je van te voren al vertellen :P helemaal niks


denk het wel, het gewicht zal veel lager zijn en hij zal waarschijnlijk beter passen dan een immi zuiger

Geplaatst: 27 okt 2007, 15:36
door fs-ael
vooral de passing maakt het verschil

Geplaatst: 27 okt 2007, 17:04
door ginofs1
let op die twee gaten in de zuiger.
dat is wel een kleine verbetering om meer toeren te kunnen krijgen, naar mijn weten mogen ze wat grooter en hooger.
gr gino

Geplaatst: 27 okt 2007, 17:53
door jonnotje
ik zou hem eerst so maar eens gebruiken

Geplaatst: 27 okt 2007, 18:20
door Niels
Laatste aanwinst:

Suziki Alto met APK tot juni voor 2 flessen wijn :lol:

Geplaatst: 27 okt 2007, 18:23
door mpro09
:P

Geplaatst: 27 okt 2007, 18:44
door reddevil
chill :lol:

Geplaatst: 27 okt 2007, 20:13
door edje
ginofs1 schreef:let op die twee gaten in de zuiger.
dat is wel een kleine verbetering om meer toeren te kunnen krijgen, naar mijn weten mogen ze wat grooter en hooger.
gr gino


hoe werkt dat dan?

Geplaatst: 27 okt 2007, 20:31
door ginofs1
het valt niet mee om dat simpel uit te leggen,
het brandstof wat zich bevind in de krukkast en onder de zuiger, zal zodra de zuigen naar beneden gaat de cilinder en uitlaat in geperst worden.
het brandstof kan dus beter en voornamelijk sneller van onder de zuiger door de gaten heen naar boven stroomen..
en zo zijn er veel meer kleine dingen die de stroming kunnen verbeteren.

gr gino