Pagina 8 van 99

Geplaatst: 13 okt 2008, 16:20
door mpro09
duh je moet hem ook niet op het schroefdraad pakken :shock:

Geplaatst: 13 okt 2008, 16:20
door Yamaha rd50m
wat is eigenlijk de lengte van een fs1 tapeind, kan ik eens zien of die van rd eve lang zijn...

Geplaatst: 13 okt 2008, 20:23
door Handyman
Tapeindjes eruit rossen en vervangen, hoe ze er uit gaan boeit niet zo.
Die dingen zijn (origineel) één euro het stuk... :shock:

Geplaatst: 14 okt 2008, 13:27
door edje
nee, maar hoe het carter eruit ziet naar zon actie boeit toch wel wat :lol:

Geplaatst: 14 okt 2008, 15:59
door Monkeymadness
brommer weer in elkaar gebeunt, morgen nog ff 2 M6 heli-coils laten zetten en dan kan me uitlaat ook weer vast :D

Geplaatst: 14 okt 2008, 16:34
door Andries
hoe moet ik nu de blokbouten los krijgen :evil: :x ????
de man die mijn blok in elkaar gezet heeft, heeft overal loctite tussen gedaan :evil: verdomme!
met slagschroevendraaier lukt het zelfs niet en sommige bouten zijn al verdraaid

Geplaatst: 14 okt 2008, 17:05
door Frederik
heel heet stoken, daar kan loctite niet tegen
meestal is 100 graden al genoeg, maar er zijn types die tot 300 graden aankunnen, maar meer ook niet
en de vijzen die al verkl**t zijn, tsja,.. uitboren?

Geplaatst: 14 okt 2008, 17:29
door rise and shine
Monkeymadness schreef:brommer weer in elkaar gebeunt, morgen nog ff 2 M6 heli-coils laten zetten en dan kan me uitlaat ook weer vast :D


verdwaald?

Geplaatst: 15 okt 2008, 08:53
door Handyman
Andries schreef:hoe moet ik nu de blokbouten los krijgen :evil: :x ????
de man die mijn blok in elkaar gezet heeft, heeft overal loctite tussen gedaan :evil: verdomme!
met slagschroevendraaier lukt het zelfs niet en sommige bouten zijn al verdraaid


Lostikken op de rand van de bout met een hamertje en een centerpons / schroevendraaier / beiteltje.
Als ze daar niet los mee komen gaan ze nooit meer los.

Geplaatst: 15 okt 2008, 14:26
door Andries
is het schakelmechanisme van een vijfbak hetzelfde als van een vierbak?
ik vraag me af een vijfbak is; 1 omlaag en 4 omhoog of het schakelmechanisme bepaalt hoe je schakelt (de volgorde dus bijv. 4 omlaag of 1 omlaag de rest omhoog) of gewoon de 'bak zelf'??

en hoe krijg ik het rempedaal los?

Geplaatst: 15 okt 2008, 14:32
door Tombo
Vijfbak is 1 omlaag, rest omhoog.
Rempedaal zit met een soort van circlip achtig iets vast op de as.

Geplaatst: 15 okt 2008, 15:35
door Niels
Andries schreef:is het schakelmechanisme van een vijfbak hetzelfde als van een vierbak?


De wals en de vorken zijn anders, maar de schakelarm is hetzelfde... :wink:

Geplaatst: 15 okt 2008, 21:41
door Yamaha rd50m
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-R ... 0097407275

zou dit juist dezelfde zijn als op een fs1 en rd?

Geplaatst: 15 okt 2008, 21:45
door mpro09
ja, maar ik weet niet of die voor een rd 200 het zelfde is

Geplaatst: 17 okt 2008, 15:03
door Axel
Snap die multimeter niet zo....

Is deze condensator kaduuk of niet? De naald beweegt wel van de linker naar de rechterkant als ik de condensator aansluit...

Afbeelding