Pagina 8 van 16

Geplaatst: 19 mei 2009, 12:11
door mpro09
super geregeld allemaal weer :baas:

Geplaatst: 19 mei 2009, 12:16
door Martijn
hmhm, nu het schijnt niet lastig te zijn, dat systeembord is appeltje eitje, maar dat coach :|

Hopen dat ik t daar n beetje leuk vanaf breng !

Geplaatst: 19 mei 2009, 12:26
door mpro09
ja idd
voordeel is dat je daarbij "technische"vragen mag stellen en de docenten zelf mogen bepalen wat technisch is, dus hopelijk gaat dat wel lukken idd :P

Geplaatst: 19 mei 2009, 15:50
door Roberto.B
vandaag nask gehad ging wel goed

Geplaatst: 19 mei 2009, 16:05
door niels16
Roberto.B schreef:vandaag nask gehad ging wel goed


id maar was ook best makkelijk sommigen van die vragen kon een kind van groep 5 wel beatnwoorden :lol:

Geplaatst: 19 mei 2009, 17:15
door Aad
Wiskunde was vreselijk....

Geplaatst: 19 mei 2009, 17:29
door niels16
Aad schreef:Wiskunde was vreselijk....

alles wat niet praktijk is is vreselijk :wink:

Geplaatst: 19 mei 2009, 17:39
door Martijn
mpro09 schreef:ja idd
voordeel is dat je daarbij "technische"vragen mag stellen en de docenten zelf mogen bepalen wat technisch is, dus hopelijk gaat dat wel lukken idd :P


:O serieus ? Dus je mag gewoon je docent aanschieten en vragen, joehoe, hoe moet dit ?

Geplaatst: 19 mei 2009, 17:42
door mpro09
ja dus officieel wil dat zeggen iets van: hoe laat ik hem lopen of hoe laat je hem ookalweer de helling bepalen.

maar ze mogen dus zelf bepalen welke vragen ze wel en niet antwoord op geven dus het hangt er maar vanaf of je een chille leraar heb of nie :P

Geplaatst: 19 mei 2009, 18:20
door Twowheeler
niels16 schreef:
Aad schreef:Wiskunde was vreselijk....

alles wat niet praktijk is is vreselijk :wink:


Idd verschrikkelijk!!
4 mensen waren bij mij op tijd klaar!(wisk b)
De rest had hem niet af en niemand had alles gemaakt!
Klote zooi!
Nu lekker ontspannend fs1 rijden mannen :wink:

Geplaatst: 19 mei 2009, 18:33
door Martijn
mpro09 schreef:ja dus officieel wil dat zeggen iets van: hoe laat ik hem lopen of hoe laat je hem ookalweer de helling bepalen.

maar ze mogen dus zelf bepalen welke vragen ze wel en niet antwoord op geven dus het hangt er maar vanaf of je een chille leraar heb of nie :P


Ok duidelijk dat ik dat ga doen !

Eff zoeken op internet of er ergens n document is waar dat ook daadwerkelijk staat, anders is t atc nog wel is zo'n zeikschool om te zeggen dat t niet mag :|

Geplaatst: 19 mei 2009, 18:44
door Roberto.B
Twowheeler schreef:
niels16 schreef:
Aad schreef:Wiskunde was vreselijk....

alles wat niet praktijk is is vreselijk :wink:


Idd verschrikkelijk!!
4 mensen waren bij mij op tijd klaar!(wisk b)
De rest had hem niet af en niemand had alles gemaakt!
Klote zooi!
Nu lekker ontspannend fs1 rijden mannen :wink:


ja daar heb je helemaal gelijk in

heb ik ook meteen gedaan na het examen

Geplaatst: 19 mei 2009, 19:02
door niels16
Roberto.B schreef:
Twowheeler schreef:
niels16 schreef:
Aad schreef:Wiskunde was vreselijk....

alles wat niet praktijk is is vreselijk :wink:


Idd verschrikkelijk!!
4 mensen waren bij mij op tijd klaar!(wisk b)
De rest had hem niet af en niemand had alles gemaakt!
Klote zooi!
Nu lekker ontspannend fs1 rijden mannen :wink:


ja daar heb je helemaal gelijk in

heb ik ook meteen gedaan na het examen


nee jij red op mijn fs1 en ikm op de jouwe :lol:

Geplaatst: 19 mei 2009, 19:08
door Roberto.B
ja das waar

Geplaatst: 19 mei 2009, 21:37
door Jeti
Martijn schreef:
mpro09 schreef:ja dus officieel wil dat zeggen iets van: hoe laat ik hem lopen of hoe laat je hem ookalweer de helling bepalen.

maar ze mogen dus zelf bepalen welke vragen ze wel en niet antwoord op geven dus het hangt er maar vanaf of je een chille leraar heb of nie :P


Ok duidelijk dat ik dat ga doen !

Eff zoeken op internet of er ergens n document is waar dat ook daadwerkelijk staat, anders is t atc nog wel is zo'n zeikschool om te zeggen dat t niet mag :|


Oh lekker vaag dan.
Wij hadden trouwens examens waarbij je je GR mocht gebruiken waarin stond "gebruik alle functies van de GR zo goed mogelijk" oid. Vooral de functies waarin je documenten kon maken en opslaan waren handig ;) (en dat mocht dus ook gewoon, bij wiskunde.. maar bij economie was het ook erg toepasbaar op het SE ;))