Ik heb deze gekocht.
Maar eerlijk gezegt zaten de helmen vroeger beter ik had een chrome nolan intergraal de enig ventilatie was t vizier los zeten.
maar de helm die ik nu gekocht heb zit vrij strak de oude nolan zat echt zoveel beter
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Jeti schreef:Ze zijn alle 3 legaal, maar niet goedgekeurd om ermee op een brommer te mogen stappen en rijden.
flauw
mag wel hoor, want het staat nog niet in de wet heb ik laatst nog ergens gelezen, dat willen ze nog doorvoeren dat de helmen goedgekeurd moeten zijn, want ik zie nog steeds zovaak van die harly plopinsons (stelletje lozer motoren berijders) mensen die een duitse pothelmpje dragen die niet goedgekeurd is maar je mag er wel mee rijden
Op eigen terrein wss, maar niet op de weg.
Vorig jaar is er een keer bij een toerrit in Den Haag iedereen gecontroleerd op E-keur in helmen. Laat het nou net zo'n Puch/Tomos hoge-sturen rit zijn, dus met een hoop hippie's en emo's met rare helmen veel kregen er een bekeuring
Tombo schreef:Op eigen terrein wss, maar niet op de weg. Vorig jaar is er een keer bij een toerrit in Den Haag iedereen gecontroleerd op E-keur in helmen. Laat het nou net zo'n Puch/Tomos hoge-sturen rit zijn, dus met een hoop hippie's en emo's met rare helmen veel kregen er een bekeuring
je mag zo'n ding dragen als hij maar vast zit onder je kin, en ze mogen je er nog geen bekeuring voor geven want het is nog steeds niet door, net zoals de motorkleding die je nog niet hoeft te dragen op de motor, dus het is voor je eigenveiligheid dat je het draagt wat nog niet verplicht is