WAAR HEB JE OVER GEDROOMD.TOPIC.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
-
- 5000km gereden
Ik was woensdag met Bob naar het oldtimer museum "Terug in de tijd" in Horn (LIMBURG
) geweest.
Daar hadden ze vanallerlei brommers:P
dus veel brommers gezien en doon de sneeuw terug op brommer
oh wat was me dat lekker
en toen snachts mn droom xD:
Bob had weer liggen Beunen. maar nu een motorblok van een FS1 aan een skateboard gemonteerd
dus dat skateboard gin 70/u ofzo
en ik ging daar dus op, en Bob zei: "deze hendel is voor het gas;)"
dus ik vertrek, en na een 10tal meter, Ey Shit, ik kan niet sturen (xD), en ik dacht dan maar remmen, maaar... Shit geen rem!
En ik reed mijn hele straat af (redelijk lang) en de straat liep in mn droom door
Dus ik knal uiteindelijk tegen een boom aan
En die dag werd er door de Fanfare oud ijzer opgehaald in het dorp.
En toen stond er in dat gedroomde nieuwe stuk weg, bij elk huis voor, een (paar) oude FS1('s): P'tje, Street, 378, Beumer,1J5, Sheriff, 2RU, 2F2 en 3E9, bijna alle dus, in redelijke staat, en ook nog kruiwagens enzo...
En ergens lag ook nog een oude gereedschapsset.
Dus ik jat die gereedsschapset, en draai me mooi de nog goede onderdelen van elke brommer af en leg die in de kruiwagen
Van benzinetanks, zijkapjes, koplampoortjes, verlichting, frames tot motorblokken
eigenlijk alles wat nog bruikbaar was
En toen met een aantal kruiwagens op huis aan
Helaas werd ik toen al een beetje wakker xD
Maarja, vond het wel lol
Zou wel leuk zijn als iemand ergens zon oude brommer aan de weg zet als 'oud ijzer'
even met busje erlangs en dan heb je weer een FS1 erbij xD
Nja...

Daar hadden ze vanallerlei brommers:P
dus veel brommers gezien en doon de sneeuw terug op brommer
oh wat was me dat lekker

en toen snachts mn droom xD:
Bob had weer liggen Beunen. maar nu een motorblok van een FS1 aan een skateboard gemonteerd

en ik ging daar dus op, en Bob zei: "deze hendel is voor het gas;)"
dus ik vertrek, en na een 10tal meter, Ey Shit, ik kan niet sturen (xD), en ik dacht dan maar remmen, maaar... Shit geen rem!

En ik reed mijn hele straat af (redelijk lang) en de straat liep in mn droom door

Dus ik knal uiteindelijk tegen een boom aan

En die dag werd er door de Fanfare oud ijzer opgehaald in het dorp.
En toen stond er in dat gedroomde nieuwe stuk weg, bij elk huis voor, een (paar) oude FS1('s): P'tje, Street, 378, Beumer,1J5, Sheriff, 2RU, 2F2 en 3E9, bijna alle dus, in redelijke staat, en ook nog kruiwagens enzo...
En ergens lag ook nog een oude gereedschapsset.
Dus ik jat die gereedsschapset, en draai me mooi de nog goede onderdelen van elke brommer af en leg die in de kruiwagen

Van benzinetanks, zijkapjes, koplampoortjes, verlichting, frames tot motorblokken

En toen met een aantal kruiwagens op huis aan

Helaas werd ik toen al een beetje wakker xD
Maarja, vond het wel lol

Zou wel leuk zijn als iemand ergens zon oude brommer aan de weg zet als 'oud ijzer'

Nja...
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
- NIX
- 10000km gereden
Vroeger trok je vaak zat een oude brommer weg bij de vuilnis.Daar sloopte je dan alles van af en dan was het een crosser. Peugeotjes, mobylettes, puch 2-bakjes, kreidler 3-bakken, berini automaatjes, puch maxi's zonder achterveren, er was van alles te vinden. Ook 2x een FS1 bloje bij het grof vuil weggehaald, 1 daarvan bleek het blokje te zijn dat bij m'n huidige Beuner hoort. Daar kwam ik 20 jaar later achter. Wie wat bewaart...
Kijk eerst even in de FAQ.
- Jeti
- 17500km gereden
Camiel schreef:[heel verhaal]
Zou wel leuk zijn als iemand ergens zon oude brommer aan de weg zet als 'oud ijzer'even met busje erlangs en dan heb je weer een FS1 erbij xD
Nja...
Hahahahah

Ken wel iemand die denk 5 jaar gelden inderdaad een Kreidler bij een container had gevonden.
En ik 1,5 jaar geleden nog een Maxi. (En toen ik deze weg aan het halen was kwam er een vage kennis toevallig langs.. "Oh, jij hebt een Puch? Ik heb er nog eentje met kenteken, mag je wel hebben.")
Maar ja, dat was voordat ik met Mobylette aan de gang ging, nu is Maxi verbannen. (was toen ideaal stadsbrommertje voor erbij)
NIX schreef:Vroeger trok je vaak zat een oude brommer weg bij de vuilnis.Daar sloopte je dan alles van af en dan was het een crosser. Peugeotjes, mobylettes, puch 2-bakjes, kreidler 3-bakken, berini automaatjes, puch maxi's zonder achterveren, er was van alles te vinden. Ook 2x een FS1 bloje bij het grof vuil weggehaald, 1 daarvan bleek het blokje te zijn dat bij m'n huidige Beuner hoort. Daar kwam ik 20 jaar later achter. Wie wat bewaart...
wat een mooie tijden
jammer dat ik toen niet leefde