rise and shine schreef:Neh dat het is gefotografeerd met een groothoek lens
was dat maar waar ja..
er is op het doublebassforum al behoorlijk wat over m'n klauwen gezeverd als de jouwe groter zijn, krijg je een bak jupiler van me
Wist je dat ik nog als enige hier op stage zit, wist je dat m'n stagebegeleider nog wel ergens op school rondloopt dus dat ik hem niet kan peren. Wist je dat ik niks te doen heb, dus dan maar jiskefet kijken
Wist je dat ik me afvraag waarom wij nooit van die leipo's er tussen hebben zitten, zoals ze vaak zeg hebben op het 4takt board ( wel fijn hoor dat ze hier niet (zovaak) zitten)
Wist je dat net pas half uur thuis van stage Wist ej dat ik de komende dagen moet helpen met het produceren van de bodypanelen.
Wist je dat van dit voertuig:
Wist je dat supervet! Wist je dat we vet veel gebruik maken van carbon en aramide (kevlar). Wist je dat ik straks de bumper heb gemaakt (er was al een negatief van), van kevlar en 180 grams geweven glasvezel matten. Wist je dat morgen dak en zijpanelen maken. Wist je dat morgen ook de negatieven klaar zijn van de rest van de bodypanelen (daar hadden we eerst alleen positieve mallen van). Wist je dat best veel aramide en carbon over, wist je dat vrijdagmiddag naar huis mee nemen en zelf een keer wat van brouwen
Nah ik zat wel te denken om iets kleins proberen te maken. Zijkapjes zouden opzich niet zo moeilijk moeten zijn. We hebben van een soort van glasvezel klei, die uithard, daarmee kan je vrij simpel mallen maken.