Pagina 71 van 100
Geplaatst: 16 sep 2012, 23:06
door fs1man
Mja waar gewerkt kan het vuil worden.
Daarom moet je ook nooit vreemd gaan in een auto met stoffen bekleding

toeren
Geplaatst: 16 sep 2012, 23:11
door oklim
Lekker rond gereden vandaag(rij al 2 jaar probleemloos toch maar even afkloppen met een fs1 weet je het nooit)
Geplaatst: 17 sep 2012, 20:40
door BelgMattijs
Benzinekraan vervangen
Next up: voorste remkabel, want plotseling is deze volledig geblokkeerd

De kabel zit volledig vast in zijn bescherming...
Geplaatst: 17 sep 2012, 21:27
door miran72
Koppelingsplaten veren en olie vervangen, had ik 14 dagen geleden ook al gedaan.
Had er veertjes van 34mm in gedaan met stuk minder windingen dan de ori en die deden het precies 1 dag, ging met de dag steeds meer slippen heb ze er weer uitgehaald en opgemeten en wtf zijn ineens stuk korter geworden, weg ermee, gelijk de olie vernieuwd had er geen vertrouwen meer in iets met 75/90 versnellingsbakolie, platen ook weggegooid.
Dus 4 ori veren nieuw 2 nw platen en eurol honda versnellingsbakolie. Voorlopig slipt ie niet.
Denk heb nog een Z1 60 cc van FS1parts, erop gezet na 10 km vastloper hup eraf, uitgevijlde 2f2 erop na 10 km vastloper, dan maar weer terug naar de F5b die had er 1200 km opgezeten nou die deed het gelukkig normaal.
Raar! carb en uitlaat en cilinderkop was elke keer hetzelfde en ook elke keer ontsteking opnieuw gesteld.
OP de zuiger van de Z1 zaten nieuwe zuigerveren en in de 2f2 cilinder zat een hele nieuwe zuiger.
Ben nu opzoek naar een standaard 2f2 cilinder want vandaag of morgen word ik een keer aangehouden en ze gaan steeds vervelender doen, kenteken innemen enzo en als je toevallig 65 km/u rijdt in de bebouwde kom ben je je rijbewijs nog kwijt ook.
Geplaatst: 17 sep 2012, 21:35
door marco
miran72 schreef:
Denk heb nog een Z1 60 cc van FS1parts, erop gezet na 10 km vastloper hup eraf, uitgevijlde 2f2 erop na 10 km vastloper, dan maar weer terug naar de F5b die had er 1200 km opgezeten nou die deed het gelukkig normaal.
Raar! carb en uitlaat en cilinderkop was elke keer hetzelfde en ook elke keer ontsteking opnieuw gesteld.
Je had beter je carburateur anders kunnen afstellen.
Geplaatst: 17 sep 2012, 22:18
door miran72
Die 16 mmcarburateur zit gewoon een 150 sproeier in, luchtschroef staat 1 3/4 uit, daar loopt vrijwel iedere cilinder redelijk op en loopt er zeker niet op vast na 10 km, maarja soms zijn die fs1tjes gewoon raar.
Geplaatst: 17 sep 2012, 22:21
door marco
Voor een z1 is 150 best wel klein.
Geplaatst: 17 sep 2012, 23:38
door hans.m
marco schreef:Voor een z1 is 150 best wel klein.
zal eerder een 170 zijn
Geplaatst: 18 sep 2012, 00:55
door fs1man
2 pakjes shag gehaald en een zundapp eruit gereden
viel me trouwens op dat er vandaag veel oud ijzer op de weg was.
bij de waalkade een ouwe bmw motor zo,n zwarte met zo een achterlicht wat op de loop van
een kanon lijkt, en een royal nord zo een met voor ook een achterspatbord samen met een ouwe
kreidler met zo een zoek licht koplamp, die ook op die met geforceerde koeling zaten.
Geplaatst: 18 sep 2012, 10:08
door Tombo
Op de waalkade zie je vaak 2 gasten met Royal Nords staan. Eentje woont volgens mij op de Postweg bij ons
Geplaatst: 18 sep 2012, 17:45
door marco
hans.m schreef:marco schreef:Voor een z1 is 150 best wel klein.
zal eerder een 170 zijn

Geplaatst: 18 sep 2012, 21:14
door woers
Vandaag Men blok weggebracht naar Jens. Voor revisie

waarvoor dank trouwens
Fijn eens een Fs1forumlid te hebben ontmoet!

Geplaatst: 22 sep 2012, 17:09
door Jeti
Onderdeeltje schoonmaken

Geplaatst: 23 sep 2012, 14:20
door fs1man
sloop 378 en de 3e9 naar henk jan gebracht.
Geplaatst: 23 sep 2012, 16:10
door ginofs1
Water naar de zee ...
