Dat van Bommel je prima op weg helpt als je wat zoekt Zocht voor mijn schoenen een bijpassende riem en werd netjes geholpen en in contact gebracht met het bedrijf wat de riem maakt. Kostte wel wat, maar dan past het tenminste bij elkaar (matchende schoenen en riem of horloge en riem is toch wel fundamenteel voor als je je netjes wilt kleden).
Niels schreef:Dat van Bommel je prima op weg helpt als je wat zoekt Zocht voor mijn schoenen een bijpassende riem en werd netjes geholpen en in contact gebracht met het bedrijf wat de riem maakt. Kostte wel wat, maar dan past het tenminste bij elkaar (matchende schoenen en riem of horloge en riem is toch wel fundamenteel voor als je je netjes wilt kleden).
Niels schreef:Dat van Bommel je prima op weg helpt als je wat zoekt Zocht voor mijn schoenen een bijpassende riem en werd netjes geholpen en in contact gebracht met het bedrijf wat de riem maakt. Kostte wel wat, maar dan past het tenminste bij elkaar (matchende schoenen en riem of horloge en riem is toch wel fundamenteel voor als je je netjes wilt kleden).
Dus je hebt al die tijd voor lul gelopen
Tussen de Duitsers valt dat niet op, helemaal niet op de R&D afdeling
Haha, na 'tussen Duitsers' had je eigenlijk wel kunnen stoppen. Stelletje jaren '90 alto's En op zo'n R&D/semi-IT afdeling idd helemaal (spijkerbroek, metal-band shirt en kisten )
Hier is de R&D-look meer sowieso een Jack Wolfskin jas of trui met een zo groot mogelijk logo (zo'n gele wolvenpoot), sandalen met sokken erin en dan de spijkerbroek zo hoog mogelijk opgetrokken, tot aan mannen-teen niveau
Eindelijk mooie garage gevonden in Edam voor mn spulletjes! Een dezer weken Zaltbommel en Waardenburg leegtrekken dus! (behalve mn bed en bureau, en mn gekregen 52 inch tv die ik er straks heen ga brengen )
Jammer dan. TV moeten we morgen nog even samen naar zolder doen. En een kastje, anders staat hij niet op de goede hoogte aan het voeteneind (okay.. Toch maar iets verder zetten, anders krijgen we een zere nek van het maar links naar rechts kijken)
Gisteren te horen gekregen dat ik met mijn groepje heb gewonnen bij O&O. Dat betekent dat we morgen naar Wageningen gaan tegen de rest van Nederland strijden