Ja, maar kopen is niet zo leuk als zelf maken En dan kan ik het meerlaags maken, en ook nog met verschillende lagen werken.
Vandaag hebben we ook gewerkt met verschillende soorten carbon (mate van fijnheid kwa weven van de stof enzo). Het fijner geweven carbon werkt fijner, dat is makkelijker te te leggen in en te lamineren. Ik zal kijken of ik morgen wat fototjes kan schieten
Wist je dat gister uitgeweest
Wist je dat om 1 uur thuis, nog redelijk vroeg
Wist je dat weer om 10 over 7 op het werk (na 45 min rijden )
Wist je dat moe
Wist je dat ik vandaag mijn eerste rijles op de weg heb gehad,
Wist je dat vet,
Wist je dat ik ook meteen op de snelweg mocht rijden,
Wist je dat echt een lekker gevoel is en om lekker af te koelen
mwa vandaag weer iets in mijn plannen gewijzigd
het idee van vandaag is i.i.g. zeker wel mogelijk het andere plan kan ik nu eigenlijk nog niets over zeggen of het haalbaar is, maar als het kan... ik zal het bij mn project posten met uitleg en foto's als het klaar is
Wist je dat gister avond/ nacht bezig gegaan aan een beun project met een oude fiets?
Wist je dat +72,5 achterbrug?
Wist je dat vet lomp?
Wist je dat niet geslapen vinds gister 11.00 uur?
Wist je dat dus 48 uur wakker nu Wist je dat nog even de hoek van de voorvork veranderen?
rise and shine schreef:Wist je dat gister avond/ nacht bezig gegaan aan een beun project met een oude fiets?
Wist je dat +72,5 achterbrug? Wist je dat vet lomp? Wist je dat niet geslapen vinds gister 11.00 uur? Wist je dat dus 48 uur wakker nu Wist je dat nog even de hoek van de voorvork veranderen? ]
Wist je dat jij dan aan de pillen zitten.
Wist je dat dat kaptagon kan zijn.
Wist je dat ik dat ooit heb moeten nemen om 51uur wakker te blijven.
Wist je dat ik toen 2x de nacht in een fabriek gewerkt heb zonder slaap. Wist je dat ik zoiets nooit meer doe