Pagina 73 van 100

Geplaatst: 26 jun 2011, 20:24
door ginofs1
hij staat nu weer hier.
ik zal er even naar kijken.

Geplaatst: 26 jun 2011, 20:32
door marco
50 gereden in zijn 2.

Maar in zn 4 gaat die niet harder als 65 :cry:

Ik zet toch maar de naadpijp er weer op voor de rivierenrit.

Geplaatst: 26 jun 2011, 20:33
door Twowheeler
:lol:

Geplaatst: 26 jun 2011, 20:39
door marco
LAch maar ik weet me geen raad.

Geplaatst: 26 jun 2011, 20:40
door nieknatuurlijk
te zwaar vertand?

Geplaatst: 26 jun 2011, 20:57
door Twowheeler
Ik snap er ook vrij weinig van.
Maar veel toeren kunnen draaien betekend niet meteen hard kunnen gaan hè ;).
Zit je bougie mooi in de kop?
Ik rij niet voor niks zonder ringetje he ;)

Geplaatst: 26 jun 2011, 21:25
door ginofs1
kom toch eens deze kant op met dat ding.
er zit iets niet lekker.
moet zeker de 80 kunnen halen

Geplaatst: 26 jun 2011, 21:26
door Twowheeler
Dat lijkt me ook het beste 8)

Geplaatst: 26 jun 2011, 22:02
door Jeti
GT 4 laif!

Dank je wel, knul.
Maar doe rustig aan, heeft geen haast. Na volgende week kom ik samen bij je sleutelen.

Geplaatst: 26 jun 2011, 22:43
door fs1man
Na weken weer eens een ritje gedaan met het p,tje :D
Van dukenburg naar malden via groesbeek naar berg en dal en door beek naar de waalkade in nijmegen.
daar ff wat op een bankje gezeten.
Kommen er 2 ouwe mannen aan een op een hele mooie oude oer zundapp en de ander op een nog mooiere royal nord.
Zegt de man je moet niet zo hard door beek rijden :shock:
dat p,tje loopt maar 60 :cry: mja zegt ie mijn royal nord loopt maar 45, ik zeg mja zit er geen blauwe plaat op :lol:
Na nog wat gebabbel liepen ze weer weg naar een ouwe harly die aan kwam ploffen.
Van de waalkade ben ik naar beuningen en wijchen gereden en via de berendonck weer naar huis.
Wat het p,tje betreft die loopt goed qua rijden en starten is er niets mis mee.
MAAR de prestaties moeten beter, er zit nu een orrie f5b op 16 mm carb maar een slome schijf.
Nu wil ik eigenlijk niet naar een fs1 daarom vraag ik me af of ik met een snelle schijf meer trekkracht krijg.
op dit p,tje zou wat mij betreft ook een hoge uitlaat mogen,vraag me alleen af of ik daar betere prestaties mee krijg dan met de luhac.
oja de vertanding is 41-12.

Geplaatst: 26 jun 2011, 22:51
door Twowheeler
Jeti schreef:GT 4 laif!

Dank je wel, knul.
Maar doe rustig aan, heeft geen haast. Na volgende week kom ik samen bij je sleutelen.


:lol:

Geplaatst: 26 jun 2011, 23:00
door marco
ginofs1 schreef:kom toch eens deze kant op met dat ding.
er zit iets niet lekker.
moet zeker de 80 kunnen halen


Na de rivierenrit ofzo?

Het hoeft geen 90 maar het moet niet met moeite 60 gaan met best wel een snelle setup.

Er zit nu een z1 cilinder op met ori zuiger,bellymoet,afgedraaid kopje,gepolijste 16mm,gepolijst membraam met carbonklepjes,175 kort sproeier,b8hs bougie,14-44

Met de naadpijp liep die harder.

Een kist bier naar keuze voor degene die de brommer over de 80 krijgt.

Geplaatst: 26 jun 2011, 23:05
door NIX
Ik heb de monkey flink afgeragd op de Hondadag.

Geplaatst: 27 jun 2011, 08:56
door mpro09
+-110km en de aangekoekte pekelresten vervangen voor zand en troep, en gister voor vertrek van de terugweg met Tom nog even mn begrenzer uitgezet. want die stond ineens aan

Geplaatst: 27 jun 2011, 13:35
door ginofs1
NIX schreef:Ik heb de monkey flink afgeragd op de Hondadag.


goed zo ....knul :lol: