ik hbe nog een vraag waar ik eigelijk al ff mee loop...
toen ik mijn rechter carter er af had, en mijn schakel asje er af haalde zag ik dat het ronde ding waar je schakelas je aan trekt en duwd om te schakelen (en de schakelwals dus steeds een stukje draaid dus), daar zitten 4 pinnetjes en bij mij dus 1 gaatje... snappie?
bij een 5 bak zitten er daar dan dus een 5e pinnetje voor de 5e versnelling?
bij mij zit er dus 1 gaatje voor het 5e pinnetje... je zou er dus eigelijk een 5 bak van kunne maken van je 4 bak? of niet?
jonnotje schreef:ik hbe nog een vraag waar ik eigelijk al ff mee loop...
toen ik mijn rechter carter er af had, en mijn schakel asje er af haalde zag ik dat het ronde ding waar je schakelas je aan trekt en duwd om te schakelen (en de schakelwals dus steeds een stukje draaid dus), daar zitten 4 pinnetjes en bij mij dus 1 gaatje... snappie?
bij een 5 bak zitten er daar dan dus een 5e pinnetje voor de 5e versnelling?
bij mij zit er dus 1 gaatje voor het 5e pinnetje... je zou er dus eigelijk een 5 bak van kunne maken van je 4 bak? of niet?
dan moet je ook tandwielen, vorken en assen hebben
mpro09 schreef:en van een vierbak carter kan je geen 5 bak maken, ook niet als je de assen enzo hebt
In feite kan het wel, maar dan moet je het carter perfect inspannen en precies centrisch een gat boren en daar heb je met een kolomboor niet genoeg aan ben ik bang