rise and shine schreef:Wist je dat niet geslapen vinds gister 11.00 uur? Wist je dat dus 48 uur wakker nu
Wist je dat dat niet kan als je sinds "gister" 11.00 wakker bent? Wist je dat dan is het 36 uur
Wist je dat hij nog niet kan reageren.
Wist je dat ie nog altijd in zijne nest ligt van maar 36uurtjes wakker te blijven. Wist je dat je na 30uren wakker te blijven een beetje minder helder gaat beginnen te denken.
rise and shine schreef:Wist je dat niet geslapen vinds gister 11.00 uur? Wist je dat dus 48 uur wakker nu
Wist je dat dat niet kan als je sinds "gister" 11.00 wakker bent? Wist je dat dan is het 36 uur
Wist je dat hij nog niet kan reageren. Wist je dat ie nog altijd in zijne nest ligt van maar 36uurtjes wakker te blijven. Wist je dat je na 30uren wakker te blijven een beetje minder helder gaat beginnen te denken.
Wist je dat ik dat ooit heb gehad na een 24-uur marathon actie, zonder eten enzo...
Wist je dat je dan op het laatst in een soort van semi droom zit?
Wist je dat vet apart
Wist je dat Stoner weer van zn ducati af is gevallen (niets persoonlijks)
wist je dat Rossi nu veeel kans maakt om kampioen te worden wist je dat yamaha overheerst met rossi 1e en lorenzo op de 2e plaats vandaag
haha ja ik wist niet wat ik zag die gast heeft gewoon een flinke mentale klap gekregen in Amerika en dan ruzie maken met Rossi niet zo slim dit kan wel eens hetzelfde worden als met Gibernau die heeft daarna ook nooit meer een wedstrijd gewonnen
Wist je dat hij nog niet kan reageren. Wist je dat ie nog altijd in zijne nest ligt van maar 36uurtjes wakker te blijven. Wist je dat je na 30uren wakker te blijven een beetje minder helder gaat beginnen te denken.
Wist je dat ik dat ooit heb gehad na een 24-uur marathon actie, zonder eten enzo... Wist je dat je dan op het laatst in een soort van semi droom zit? Wist je dat vet apart
Wist je dat vandaag weer voor het eerst lessen volgen Wist je dat ik gelukkig maar van 9 tot half 5 hoef?
Wist je dat een uur reistijd dan toch jammer is?
Wist je dat ik hoop dat het vandaag toch nog een beetje droog blijft?
Wist je dat, zal wel niet
Wist je dat ik dat ooit heb gehad na een 24-uur marathon actie, zonder eten enzo... Wist je dat je dan op het laatst in een soort van semi droom zit? Wist je dat vet apart