Pagina 75 van 100
Geplaatst: 01 okt 2012, 19:56
door nieknatuurlijk
band geplakt

Geplaatst: 01 okt 2012, 20:03
door marco
Bellymoetje opnieuw gespoten.
Gino nog bedankt voor je laswerk
Morgen meteen die gare koekblik fuego uitlaat eraf halen.
Geplaatst: 01 okt 2012, 20:07
door nieknatuurlijk
worden je koekjes bol ofzo?
Geplaatst: 01 okt 2012, 20:12
door marco
De koekjes zijn niet lekker

Geplaatst: 01 okt 2012, 20:15
door ginofs1
marco schreef:Bellymoetje opnieuw gespoten.
Gino nog bedankt voor je laswerk

Morgen meteen die gare koekblik fuego uitlaat eraf halen.
graag gedaan vriend

Geplaatst: 01 okt 2012, 20:20
door nieknatuurlijk
wat is er mis met de fuego?
Geplaatst: 01 okt 2012, 20:21
door marco
Niks is nog nieuw

Geplaatst: 01 okt 2012, 20:23
door bajaboy
kapsones he homoet is beter hahahha
Geplaatst: 01 okt 2012, 21:25
door fs1man
eriks schreef:fs1man schreef:NIX schreef:Blokje afgebouwd en meegegeven.
En mijn dank daarvoor
Dat was weer een mooi licht puntje dat de 69er weer een van de typische 69 details terug heeft.
het 69er blokje zonder de voorste ontstekingskap bevestiging
nu nog de verhoogde ring bij de stuurplaat en het carbarateur rubber zonder veertje dan heeft ie alle 69er kenmerken terug.
Het was ook een goed bericht omdat de 378 me weer in de steek heeft gelaten in een stuk van 200 meter koppeling weg
en even later ook de aandrijving.
heb weer mensen moeten bellen om me te komen halen en met de auto met aanhanger de 378 op te scheppen.
Ik hoop vandaag te kunnen achterhalen wat er nu weer mis is met de 378, maar eerst wil ik de 69er klaar hebben.
de 69er krijgt heeft de volgende set up fs1 schijfblokje met ajh cilinder snelle schijf en 16 mm carbarateur de hoge uitlaat
en tandwiel verhouding 13-39.
Dat is de bedoeling althans maar de tandwiel verhouding is een beetje afhankelijk wat ie met mijn gewicht doet.
Henk jan vermoed dat ie een 3 plaats koppeling moet hebben, maar ik wil er eerst even mee rijden om te kijken of
dat nodig is.
het 2ru blokje is zojuist onder de 378 winter rat gemonteerd en kan dus rijden als t goed is (je weet maar nooit he t is een 378 frame)

Rubbers ben ik mee bezig maar word een moeilijk verhaal geloof ik ringen trouwens ook worden van brons gedraaid en kosten dan zeker geen 45 euro !!
Een rubber zonder veer is al geregeld

nu alleen die ring nog en een 69er oliepijlstaafje zo een met fijne draad en een metalen pijl staafje.
de 378 is weer gemaakt de koppeling was los gelopen
hij gaat nu als de brandweer ben er mee naar nijmegen geweest en ging de hele weg 65 km/u en langs de graafseweg is een lang fietspad loopt wat naar beneden ging ie bijna 80 km/u

daarna weer gewoon 60
de terug weg was t donker en ondanksde toeren heb ik verrekte weinig licht kan de teller niet lezen en de koplamp heeft maar vies weinig licht en achte houd t ook al niet over.
morgen maar eens kijken of ik erniet per ongeluk een 12 volt in heb gezet.
de 69 er is bijna klaar wil alleen nog niet lopen geeft alleen met aanduwen een grom, heeft wel heel veel compressie.
morgen maar weer eens kijken.
de andere 378 waar nuhet 2ru blok onder zit heeft ineens geen vonk meer loopt dus ook niet ook morgen de bedrading maar eens nalopen lijkt me een massa probleem.
was een produktief nachtje en dagje ben nu redelijk opgebrand, hmm net as het liht van de 378

Geplaatst: 02 okt 2012, 18:06
door marco
bajaboy schreef:kapsones he homoet is beter hahahha
Zeker

Geplaatst: 05 okt 2012, 18:45
door bajaboy
me suf geschuurd en gepolijst op de rd delen
klaar
vork ook maar doen dan
klaar
totaal 5 uur werk en een zwarte .....ja wat niet hahah
Geplaatst: 05 okt 2012, 18:48
door Jeti
Je bent knettergek
Ziet er wel errug mooi uit hoor!!
Geplaatst: 06 okt 2012, 23:44
door Jeti
Al m'n carburateur onderdelen (had geen 100% complete) uit elkaar gehaald en kapotte onderdelen weggegooid.
Wat een kleine verschillen allemaal..
En wat prutsen mensen toch veel in elkaar wat zichtbaar niet bij elkaar hoort..
Geplaatst: 07 okt 2012, 18:51
door marco
Jeti schreef:Al m'n carburateur onderdelen (had geen 100% complete) uit elkaar gehaald en kapotte onderdelen weggegooid.
Wat een kleine verschillen allemaal..
En wat prutsen mensen toch veel in elkaar wat zichtbaar niet bij elkaar hoort..
Weet je alle verschillen nog??

Geplaatst: 07 okt 2012, 19:16
door Jeti
marco schreef:Jeti schreef:Al m'n carburateur onderdelen (had geen 100% complete) uit elkaar gehaald en kapotte onderdelen weggegooid.
Wat een kleine verschillen allemaal..
En wat prutsen mensen toch veel in elkaar wat zichtbaar niet bij elkaar hoort..
Weet je alle verschillen nog??

Ja, er staan verschillende nummertjes op en er is ergens een lijst wat bij elkaar hoort
