ed doet niets meer in brommers, dan ze mooi en rijdend houden . wilde ooit eens een kenny robberts tank er op zetten in de rode kleur maar dat is dus geheel niet nodig ,daar ik het andere 1j5 model heb . dus tankjes weer opgeruimd (wie weet )
Mijn brommer staat sinds gisterenavond eindelijk bij mij thuis! Hij heeft namelijk enkele maanden moeten logeren wegens gebrek aan plek in onze garage.
Geslaagd voor theorie met de brommer! Ze konden wel niet lachen met het feit dat ik eerlijk zei dat er 2 DT-fouten in de antwoorden stonden en ik dat toch wel zeer ongepast vond.
Mihramoon schreef:Geslaagd voor theorie met de brommer! Ze konden wel niet lachen met het feit dat ik eerlijk zei dat er 2 DT-fouten in de antwoorden stonden en ik dat toch wel zeer ongepast vond.
hahah hoezo?? staat de wet niets van voorgeschreven hahah meer maal gecontroleerd maar wat ik heb mag ik in huis hebben . ja moet aan voorschriften voldoen als brandblussers en voorraad brandbare stoffen als benzine en verf maar nooit probleem mee gehad.