raaverok schreef:Ik heb mn stickers voor mn zijkappies van mn fs1 binnen, alleen 1 vraag.. Hoe krijg je ze er het mooiste op met dit weer? Heb de vorige stickers er al af gehaald..
ik weet niet wat voor model je hebt? Bij een 2ru is het idd een heel gepiel om ze er mooi op te krijgen, het beste kan je dan beginnen bij het gat waar je zijkastschroef in gaat en dan langzaam gladstijken naar de punt. Wel moet je opletten dat de sticker mooi parallel ligt met de bovenrand van je zijkap
Edit: trouwens ook niet vergeten je kappen eerst goed te ontvetten met terpentine oid
Oke, tis een 2RU...
Gewn de stikker strak houden en dan vanaf het gaatje beginnen en dan telkes gladstrijken dan zkr?
Na het geontved te hebben iig
Kijk mnaar de kruktap of het de kruk is of het vliegwiel. Zolang je niet van je brommer aftrilt zal het wel meevallen, denk ik.
ik wou het eens of het opgelost was met een ander vliegwiel, maar vliegwiel zit zo vast dat ik de draad vand e vliegwieltrekke kapot heb getrokken.
misschien was rivierwater toch niet zo ideaal
Yamaha rd50m schreef:gaat een voorband van 2,75 samen met een gewoon fs1 voorspatbord?
en is het heel problematisch als je bij lage toeren (tot 3000-4000) merkt dat je vliegwiel niet perfect staat uitgelijnd?
bij mij pastte het niet, maar een RD velg en een fs1 DX is volgens mij breder dan een gewone fs1 velg, dat scheelt volgens mij toch ook weer enkele mm's
Ik heb een probleem met m'n koppeling af te stellen. Ik start 'm, ik houd koppeling in en schakel naar eerste maar dan valt hij stil. Kan wel altijd terugschakelen naar neutraal.
Ik denk dus dat m'n koppelingskabel niet hard genoeg trekt en de stift niet diep genoeg indrukt (hij gaat mss een halve cm naar binnen). Maar probleem is dat ik hem al de max heb uitgedraaid in de koppelingskap.