Pagina 77 van 99
Geplaatst: 31 mar 2009, 21:51
door niels16
thats clear soldier

Geplaatst: 31 mar 2009, 21:52
door lespaultje
echt niet TE strak doen, want dat heb ik ook al 2 keer gehad

en dat is echt klote als je tapeind bij je blok afbreekt

Geplaatst: 31 mar 2009, 22:30
door niels16
die informatie komt net te laat, tapeind is al afgebroken

gelukkig niet in het blok
maar in de bank schroef kreeg het moertje er niet af
iemand die rijden met drie tapeinden afraad

Geplaatst: 31 mar 2009, 22:32
door rise and shine
ikke ikke ikke
jij mag het trouwens best proberen, zou wel een interessant onderzoek zijn
Koop gewoon even nieuwe, probeer het niet op te lossen met zelfbeun dingen, k kan uit ervaring vertellen DAT WERKT NIET (goed)
Geplaatst: 31 mar 2009, 22:35
door niels16
maar behoort het zo te zijn dat als jij de moertjes bovenop je kop losdraait en
dat je dan zo de tapeinden eruit draait en de moertje vast blijven zitten

want anders ga ik dat bij de niewe met loctite vastzetten ofzo
Geplaatst: 31 mar 2009, 22:44
door Dingetje
de lange bouten horen eigenlijk gewoon te blijven zitten als je je cilinder er bijvoorbeeld afhaalt, je hoeft alleen maar de moertjes maar los te draaien.
Geplaatst: 01 apr 2009, 09:53
door lespaultje
idd, de tapeinden horen er gewoon in te zitten, en ik zou het ook niet met loctide doen, want stel dat er wéér een afbreekt, dan zit ie muurvast
je kan het tapeind er gewoon zo uitdraaien en er een nieuwe in zetten, met 3 tapeinden rijden is geen aanrader

Geplaatst: 01 apr 2009, 10:46
door Triforce
dan is het zo lek als het gootje, en je hebt me er dan toch een kabaal bij, was een cilindermoer los getrilled dus met 3 cilindermoeren verder gereden totdat ik erachter kwam dat hij los was getrilled, ik dacht al wat een weinig vermogen hij had

Geplaatst: 01 apr 2009, 15:03
door Roberto.B
ik heb effe een vraag over motor olie,
ik heb shell helix plus 10w40 gekocht is dat goed voor je fs1
Geplaatst: 01 apr 2009, 15:26
door jeroenvans
niels16 schreef:die informatie komt net te laat, tapeind is al afgebroken

gelukkig niet in het blok
maar in de bank schroef kreeg het moertje er niet af
iemand die rijden met drie tapeinden afraad

dan had je vast geen lange moeren...
Geplaatst: 01 apr 2009, 15:28
door jeroenvans
Roberto.B schreef:ik heb effe een vraag over motor olie,
ik heb shell helix plus 10w40 gekocht is dat goed voor je fs1
nee...
tenminste wss niet... kijk maar of erop staat dat het geschikt is voor natte platen...
Geplaatst: 02 apr 2009, 12:01
door Dingetje
welke maat is de schroefdraad van je rempomp, waarde banjobout vande remslang inmoet? is deze toevallig m10? dan bestel ik namelijk gewoon een m10 bout en boor ik er een gat in...et voila...banjo!
Geplaatst: 02 apr 2009, 12:03
door Tombo
Nee, volgens mij zijn dat inch maten. Een banjobout kost de kop niet, dus waarom zelf beunen

Geplaatst: 02 apr 2009, 12:12
door Dingetje
omdat ik ze nerges kan vinden

Geplaatst: 02 apr 2009, 22:22
door rise and shine
jeroenvans schreef:Roberto.B schreef:ik heb effe een vraag over motor olie,
ik heb shell helix plus 10w40 gekocht is dat goed voor je fs1
nee...
tenminste wss niet... kijk maar of erop staat dat het geschikt is voor natte platen...
Ag goed genoeg, mijn yamaha slurpt tenminste alle olie?