Wist je dat de mensen in Zwolle niet wijs zijn.. Wist je dat ik de parkeergarage ben uitgezet omdat ik een aanhanger achter de auto had hangen!!
Wist je dat er alleen een bord was -1 aanhanger verboden. Wist je dat wij dachten dat er alleen op verdieping -1 geen aanhangers mochten komen.
Wist je dat wij op -2 moesten zijn om het bestelde gasfornuis op te halen (stond op het afhaalbewijs).
Wist je dat er van te voren geen bord was dat er geen aanhangers in de parkeergarage mocht.
Wist je dat grotere bestelauto's ook niet pasten.
Wist je dat die man niet eens vriendelijk verzocht om te vertrekken, maar echt super boos werd.
Wist je dat ik extra vriendelijk tegen die kloojo deed.
Wist je dat eigenlijk uiteindelijk wel grappig.
Wist je dat hierdoor helemaal om moest rijden en een uur extra bezig zijn geweest.
net grotere sproeier in mijn maatje zijn derbi gezet
wat een klus
echt k*t om bij te komen, geef mij dat ouwe spul maar ken je teminste nog met een hamer op slaan
Jeti schreef:Wist je dat de mensen in Zwolle niet wijs zijn.. Wist je dat ik de parkeergarage ben uitgezet omdat ik een aanhanger achter de auto had hangen!! Wist je dat er alleen een bord was -1 aanhanger verboden. Wist je dat wij dachten dat er alleen op verdieping -1 geen aanhangers mochten komen. Wist je dat wij op -2 moesten zijn om het bestelde gasfornuis op te halen (stond op het afhaalbewijs). Wist je dat er van te voren geen bord was dat er geen aanhangers in de parkeergarage mocht. Wist je dat grotere bestelauto's ook niet pasten. Wist je dat die man niet eens vriendelijk verzocht om te vertrekken, maar echt super boos werd. Wist je dat ik extra vriendelijk tegen die kloojo deed. Wist je dat eigenlijk uiteindelijk wel grappig. Wist je dat hierdoor helemaal om moest rijden en een uur extra bezig zijn geweest.
De mensen in zwolle wordt je ook niks wijs van, kunnen uuren lang door disscuseren/boos worden om iets